ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

......................

Av Helena - 25 oktober 2010 02:15


En jobbig kväll/dag har det varit idag kan jag bara meddela..

Tankar flackar fram och tillbaka,det är mkt jobbigt den tiden jag inte är med mina barn.

Älsklingen hade varit gullig och laddat videokameran dag så jag satt ikväll och kollade på mina barn som små,oj vad ja saknar den tiden ska ni veta..Det var verkligen underbart att se...även om jag kände lite av de där att ja önskade att ja...mer säger ja inte.. kan bli fel om fel person läser detta....


detta blev en jobbig ensamkväll=/...Att försöka sova själv på..

Kl är nu halv 2 och ja kan inte somna än!..De är för mkt tankar som snurrar..

Kan säga att här spelas de musik för fulla hals och ja är ju en musik lyssnare av desslike när ja mår såhär.

Ja,jag kanske skulle sluta lyssna,men ja kan inte sluta med det heller. så är jag..

jag lyssnar på musik, när jag  mår dåligt och även när ja mår bra,jag har sån blandad musik smak så att de är jobbigt.


Jag fick tung häfta just nu..Jag vet inte vad ja ska skriva..Tiden bara rinner iväg och snart är de morgontimmarna här och ja lär bara sova någon liten timme sen lär ja va vaken igen....är de någon mening att sova då!? de känns ju inte som så!?=/ Längtar efter älsklingen så mkt.. Önskade nästan att jag hade den här kvällen igår så ja fick ligga i min älsklings famn istället med dessa funderingar ja har i huvudet.


Det var så skönt ikväll att vara med honom,han trollar bort de onda för en stund och de är så himla skönt. Och ni anar inte hur glad ja vart när ja fick se mina små bebisar på film idag,från Ebba liten bebis på några månader,BB tiden med Evelina och sen framåt till 09.De va som mkt lättade,men när ja skulle gå så kom alla tankar igen.


jag åkte till J´s grav efter ja lämnat älsklingen. Jag önskar verkligen hon var här nu...Nu när ja verkligen behöver henne...Jag saknar henne så de bara skriker om det...

De gör ont att veta att hon ligger där under jorden,i stället för att vara här.

Men som ja sagt jag har lovat dig även,att ja ska aldrig önska tillbaka dig till den skiten du var i!..Men jag älskar dig och önskar du var här nu!..Det är svårt att glömma och de är svårt att gå vidare..


En tid framöver så kommer de bli tufft,och vi får se vad som sker.


Nu ska ja nog ta och lägga mig,kl är nu 02:15.....Känns kanske som sömn är ett måste!? fast de inte lär bli någon i natt om ja känner mig själv..men vid datorn kommer ja iaf inte va...


Saknar och längtar otroligt mkt efter älsklingen och barnen!..


S är verkligen den vackraste,underbaraste människan som går i ett par skor,han får hela min värld att blomma och bli underbar. Han får tiden att stå stilla samtidigt får han den att gå fort. Han får mig att känna av vad Kärlek verkligen är! Han är den som ja vill dela resten av livet tillsammans med. Och de känns helt OK att säga det!


"Du är allt jag nånsin önskat

Du är allt jag nånsin drömt

Du är den som får mig minnas

alla drömmar jag glömt

du e den som får mig hoppas

du e den som får mig le

all min kärlek får du bära

hela livet vill ja ge...


För du är där när ingen ser mig

Du är där när stormen yr

Du är där när natten skrämer

du är där när dagen gryr

jag vill alltid här dig nära

 när som åren växt till år

och vad livet vill oss lära

är att framtide är vår


när som klockorna har stannat

och tiden tycks står stil

och man inte vågar säga

de som man längst ihjärtat vill

då ska vi ta varandras händer

då ska vi minnas denna dag

och förstå vad som än händer

är de alltid du och ja


för du är allt jag nånsin önskat

du är allt jag nånsin drömt

du är den som får mig minnas

alla drömmar ja glömt

du e den som får mig hoppas

du e den som får mig le

all min kärlek får du bära

all min längtan vill ja ge

all min kärlek får du bära

hela livet vill jag ge.."


Jag Älskar Dig S!....




*********************************************

Make up is running down her face,

and her face it tells a story

of days gone by and the days to come

she´s every colour  that you know


somethings going through her head

her heads is almost broken

she falls pieces now and then

she´s every colour that you know


they call her the rainbow girl

she lives in a blue blue world

she´s come down like rain

she´s looking for love and pain


they call her the rainbow girl

she´s lives in a blue blue world

she´s low and she is high

but she´s talking her time

and she´s slepping and slide away

last night she cried her self to sleep

and today she woke up laughing

she let the water can so deep

she´s every color you know.


**************************************************
*****



Godnatt allihopan!..


S....Du är den bästa!!!!



With Love//Hellah


 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards