ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

En ny dag...

Av Helena - 25 oktober 2010 15:38


...Med nya möjligheter och drag....



Exakt,så är det!...Idag är det en helt ny dag med nya möjligheter...

Sov ju som inget i natt..men i natt återstår det och se om de blir en sömnlös natt!? jag hoppas för guds skull att de inte blir det. Jag hoppas att de verkligen blir en med sömn...(kan meddela de är inte roligt att ha dom tankar man har i huvudet när man ska sova) de går upp och ner hela tiden.. Man vet inte vad som komma skall...


Det jag vet som ja kommer ha vid min sida är ju min älskling,och de är jag så glad över...det finns ingen kille i världen som kan utsträcka sig med honom.. Inte ens Persbrant!!=) även om han e en gammal gubbe nu,så har jag haft de där skulle han komma och säga kom så går vi i säng....utan tvekan hade ja följt med honom när ja haft tidigare killar,men inte nu!..Nej nej!!...S är verkligen den drömkillen alla tjejer vill ha!..Jag lovar er tjejer.. Ja hoppas de finns många dubbletter av S,så ni oxå får uppleva detta.


Alla tjejer är värda en kille som S..som verkligen har hjärtat på rätt ställe. och han får er att känna sig älskad. Man ser verkligen på honom att han menar det han säger. Och att alla ord kommer ifrån hjärtat och inte arslet som på de flesta killar.


Åka lastbil är ju något för sig oxå!=) jag njuter fulla drag utav att åka lastbil..Jag får tankar på något annat ett tag=)'


ne nu blir de andra bullar..


with love//Hellah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards