ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

Underbart...

Av Helena - 28 oktober 2010 08:24


...Är verkligen livet med dig älskling...


jag är den lyckligaste tjejen som går i ett par skor!..Livet med dig är verkligen hur bra som helst,lite för bra för att vara sant!...


Kunde ju inte sova natten mot måndagen,men somnade på måndag kväll hos älsklingen..Älsklingen var så snäll att han smsade min mamma så hon inte skulle bli orolig eftersom hon är van att ja kommer hem när han har barnvecka.

Jag sov så otroligt gott..och har gjort de nu i tre nätter med älsklingen.

han e verkligen hur bäst som helst...Och igår var han även och klippte sig och vart hur fin som helst=)..han e ju mega fin annars med!<3 Älskar dig S...


Jag är verkligen glad över att ja tog steget till att flytta i maj,även om ja inte flyttade ner ordentligt förns 1 sept. Och jag säger bara det. Tiden med älsklingen som jag haft nu är verkligen helt klart oslagbart. jag mår så mkt bättre här nere. Jag njuter verkligen av tiden här på ett annat sätt än däruppe i urskogen bland vissa skogsmullar.


Nu är det inte många dagar kvar tills ja får min lägenhet =)..4 dagar kvar helt oslagbart kan ja säga!..Ska väl åka dit med sängen och kanske några kartonger någon dag till veckan, nästa lördag går ett helt lass med Lastbil!=) Älsklingen ska va gullig och låna en från jobbet!=)..Mäktigt tycker jag de är..haha (är som en liten unge på julafton när de gäller lastbilar) :P


Idag ska ja nog åka i väg på Brandworld och köpa tröjor till barnen!=) dom hade 2 tröjor för 100 kr och de är ju HANNA MONTANA!:P tro ni dom blir nöjd el nöjd då!? Dom blir nog överlyckliga!:)..De blev köpt fingervantar igår med HANNA MONTANA!=) Och ja ser bara Ebbas ögon när vi ska ta fram det!:) Hon kommer bli alldeles lyrisk!:)


om jag var just som du,skulle jag skratta mer...

om jag var fri som du,fanns inga sorger mer..

om jag fick lugn och ro,om du kunde förstå..

om ja trodde att du kunde låta mig gå

men jag vet att de, tar aldrig bara slut


för de här e mitt sätt, att säga allt är över

för alla elaka ord, är inget vi behöver

de här e mitt sätt, att säga hur ja känner

se på mig.


om du kunde se ljuset, brinna inom mig.

om du förstod att allt, inte va helt okey.

men jag vet, att det tar aldrig bara slut.


de här e mitt sätt, att säga allt är över..

för alla elaka ord, är inget vi behöver..

de här e mitt sätt, att säga hur ja känner..

se på mig..


Hittade denna,och denna lyssnade ja mkt på när jag valde att gå ifrån D!..

Den river inte upp något,ja älskar bara denna låt. Den berättar exakt hur jag kände då och just nu är de samma..för de är vissa grejjer kvar som inte är ordnade. Men ja hoppas de löser sig med tiden!



Undra vad dagen har att erbjuda idag!?..De återstår ju att se :)..Förutom att ja ska på Brandworld :)

De blir inge rensning i källarn i dag med tanke på min rygg..Den ser fan blåslagen ut!? vet inte alls vad ja har gjort=/ Och ont som fan har jag iaf.


Men de kanske blir att ut och knäppa lite bilder idag med!?=) Som jag gjorde igår!?:)..tänkte lägga ut de här sen!=)


Tog bild på huset (Hyreshuset)!=) från Wiftavarv!=) Där ja kommer bo!=) Typ en bild på hela Timrå:)..Underbar vy om ni frågar mig och dom som har TIMRÅ i sitt hjärta!=)

husen som är på Berget är Örnen,och där kanske man bor om en snar framtid!:) de vet man inte än!:) Men blir de så att ja och hjärtat flyttar ihop så flyttar vi nog in där först innan vi köper hus!:) Med världens utsikt över Timrå och Klingerfjärden <3 Och man ser Havet även där!:)


 

Timrå är underbart på alla sätt,naturen e helt otrolig. Och vi även havet nära och de gör att jag känner mig "fri"..mot för var ja gjorde när ja bodde i Norsjö..Visst naturen är vacker där med,men på ett annat sätt.. Man e instängd i inlandet mot för ute vid kust landet.


  Åh vad ja älskar denna vy!=)

  Vackra wifstavarv!=)...


Ne nu ska ja ta och kolla runt lite på nätet..sen så ska ja åka lite lastbil med älsklingen<3 Åh,han gör mig så glad...Älskar dig S!


P.s Glöm inte att ställa om klockan natten mot söndagen!=)


With Love//Hellah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards