ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Helena - 1 december 2010 13:45


....Åkte man på då...*suck*..


Vaknade vid 6 tiden i morse av att älsklingen kom tillbaka till sängen,för tydligen va järnvägen försenad så han skulle börja kl 9 istället för 7. Och de tackade ju jag inte nej till.


Men så säger älsklingen att jag e varm som en kamin. Och ja ba men de är för att ja legat under duntäcket...Älsklingen han sa att ja hade feber och gav sig inte,så ja gick på toa och la mig sen igen och tog med mig barnens örontemp och den visade på 38, något,minns inte hur mkt de va?..

Men iaf så somnade vi om och sen klev älsklingen upp vid tio över 8:a..Och åkte iväg på jobbet,själv så låg ja kvar och sov..Vaknade 2 min i Nio utav brandvarnaren som lät i huset,men blev bara yr när ja skulle kliva upp och kollade ut och de verkade inte va nåra problem så ja gick och la mig igen..tog tempen igen denna gång låg den på 39,7 klev upp och tog alvedon och sen gick jag och la mig igen somnade på två sek,vaknade 30 min senare över att ja frös och svettades om vart annat..ja blev galen....gick och hämtade två filmer och startade den större datorn. Det vart I taket lyser stjärnorna och nu Music and lyrics..


Så nu ska ja återgå till filmen sen blir de sova en heldel mer...jag längtar efter älsklingen,de är inge roligt att ligga och vara sjuk=/ jag hatar att va sjuk de är de värsta ja vet....men men...


Godnatt...



älskar dig Stefan! Du är mitt allt..


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards