ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Helena - 10 december 2010 11:44




...Och idag är det 14 dagar kvar till Julafton...


ja,ni nu har vi..14 dagar kvar till jul,och ja känner inte ett dugg för att fira jul just nu..men de har mkt att göra med viruset i kroppen. jag har inte så mkt ork.


har nu fått medicin,men då går allt över till huvudvärk,hade inte så mkt hosta inatt som var,men ja tog ju medicin för det oxå.


Igår så vad ja typ däckad hela dagen,Men åkte och hämtade mamma på jobbet sen åkte vi till max och åt med barnen,efter det så åkte vi hem till mina föräldrar och efter julkalendern så åkte vi hem. När jag kom hem funkade inte internet och jag som ville prata med älsklingen på msn,men ne som vanligt ska något klatra när man ska ha det.men som tur är så finns ju sms och att man kan ringa.


Fick ju inte träffa älsklingen något igår och de gör ju att man saknar varandra ännu mer ju,men ikväll så ska ja få träffa älsklingen:) Och ja längtar inte lite,sen då är det snart söndag <3 då är han "min" igen på nätterna:) jag börjar mer och mer längta tills vi är barnfria igen:) och då vi ska fira våran första nyårsafton ihop!=)


Åh vad ja saknar min älskling, och vet ni va ja saknar mer? jo SOMMAREN..jag vill ha sommar så jag kan åka iväg och bara sätta mig på en strandkant och sitta där och tänka,just nu skulle de behövas..jag hatar vintern,de är den hemskaste årstiden som finns. Men att bara få sitta på en strand och kolla ut över havet och bara njuta av doften från hav,sand,och ja sommar..snälla vinter försvinn snabbt iår.


   


Åh,när ja ser tillbaka på dessa bilder så får ja mer och mer längtan till sommarn!!!!...Ligga på mamma och pappas altan och äta vattenmelon (även om ja int tål det) men gott är det!!!=)


Jag längtar bara mer och mer efter sommaren,ska bli mysigt å spendera sommaren med älsklingen<3


Undra vad jag och flickorna ska äta idag!? undra om ja orkar laga hemmagjord pizza idag el om de blir  potatis och fiskbullar!? får se hur pigg ja är när maten ska göras, imorgon hoppas ja vi ska kunna lyxa till de lite med lite kött och ris!=)..


Nu blir det att kolla in vad barnen gör igen!=)


Älskar dig Stefan<3


With Love//Hellah


 

Ovido - Quiz & Flashcards