ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 16 december 2010

Av Helena - 16 december 2010 07:05



Onej....Då är man inne på sin 16.e dag att vara sjuk på,trevligt!? Skulle inte tro det.

Var ju till Vårdcentralen i Tisdags och fick göra halsprov,oj vad som jämrade sig och sa hur kan du ha gått och sett ut sådär i halsen och inte kommit in tidigare (alltså de tycker de skulle ha gjort så ont) och att jag inte skulle ha klarat av smärtan,men smärtan att föda barn är betydligt värre än att ha en mkt svår halsfluss,fick iaf höra att jag var stålkvinnan men jävligt tjurig och har en hög smärttröskel och att ja ska inte låta de går så där länge tills nästa gång.


Men iaf,så är det ett virus i min kropp som tydligen inte verkar vilja ge sig,så jag låg i 39.4 i feber igår och idag är jag halvloj, och utav Pencilinet gör ju inte heller att magen är så allert,så ja kan säga jag är ganska trött och loj utav allt.

Är så glad över att ha alla runt om kring mig som mamma och pappa som tar hand om flickorna tex igår tog mamma ledigt från jobbet för att passa dom så ja fick sova ostört,dom hämtade dom kl 12 och kl 18 kom dom hem igen,tro ni ja hann sakna dom mkt under den tiden OJA!!!! jag ringde och fråga när dom skulle komma hem med dom igen för ja saknade dom så mkt.. Sen då har ja världens bästa Pojkvän,som är här och hjälper mig<3..........Du betyder så mkt för mig Stefan att du anar inte! att bara sitta ihopkurad i soffan tillsammans med dig gör att man mår som en prinsessa,att få alla de där blickarna,höra de där tre magiska orden och dessutom få vara din gör att ja mår jätte bra!....<3....


Men sen att vissa kan få mig att vilja kräkas är ju en annan femma. Börja tänk till förguds skull!..Ta de piano istället för att gö allt så förbannat snabbt,tänk på alla inblandade istället för att tänka på er själva...Men som ja är van så har du aldrig varit någon som tänkt på någon annan än dig själv så varför ska de ändras NU!?...Tyvärr så får ja lov att inse att du kommer aldrig bli till de bättre bara sämre!...


Aja,nog tjatat om det,nu blir det att sova vidare tills barnen vaknar,älssklingen har åkt på sitt jobb och ja saknar han otroligt mkt,de är sjukt hur man kan sakna någon så mkt!!..<3


Älskar dig Stefan!<3


With Love//Hellah


 

Ovido - Quiz & Flashcards