ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Helena - 29 december 2010 23:06

 

  Vi har nog bestämt att lilla Norska skogskattsbebisen ska heta Maja =) som i Pellesvanslös (Maja-Gräddnos)..

Nu ligger hon och sover i sin lilla transportbur,hon har jamat efter sina kompisar och syskon men ingen ha svarat henne..stackars liten..Hoppas hon kommer trivas här=)


Hon e världens mysigaste!


With Love/Hellah


Av Helena - 29 december 2010 19:47

  den nya familjemedlemen i Rendahls skaran:) en liten kissetjejja..

Men jag tänkte få lite hjälp om att hitta på ett namn åt lilltjejjen?..Någon som vet något bra!`?=)

Av Helena - 29 december 2010 10:44


Äntligen är Onsdagen HÄR...Och om 5½ timme så är jag nog världens lyckligaste tjej.


När jag kommer hem ska ja sätta ut en bild här på Bloggen som visar varför jag är så glad:) Livet är underbart,jag saknar mina barn de är väl de ända som gör att livet inte kanske är de bästa. Jag älskar den bästa killen i världen och får chansen att leva tillsammans med honom <3

Han får mig att känna mig betydelsefull i alla väder,han får mig alltid på bra humör och han får mig alltid att känna mig älskad för den jag är<3

Tack Stefan för att du finns <3 Utan dig hade ja inte mått så här bra idag!


Ja ni, nu blire städning som gäller=)..

Kanske ska ta och fixa klädskrubben så ja kan få in lite saker där så de inte ligger och skräpar här ute,som barnvagn m.m=)


Ikväll kommer ja va som en liten flicka som fått  de hon alltid önskat sig!!

Vissa vet vad de är och andra inte!=) men ni få som sagt se ikväll!!!


Over and out!


With Love//Hellah


Älskar dig snygging du är verkligen den vackraste varelsen på denna jord,det är du och jag- till evigheten <3 =)



you're saying its over

you tell me you lost your faith and

i stand and i watch as you´re building a wall


you kiss me,as you're leaving

inside my head i screaming

i close my eyes as you're closing the door


we don't have to say goodbye

we don't have to end tonight like this

whatever you say,whatever i did

i'll always love you


I see you,as you're waiting

unsure of the move, you're making

you're drying your eyes  as i open the door


we don´t have to say goodbye

we don't have to end tonight like this

whatever you say,whatever i did

i'll always love you...<3



Hade världens jobbigaste dröm i morse,vaknade upp med panik och i tårar...

jag är så glad över att de bara var en dröm....och jag hoppas den aldrig blir sanning...Tog ett tag innan ja lugnat ner mig och insåg själv att de var bara en dröm.. fy tusan säger jag bara...







Ovido - Quiz & Flashcards