ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Helena - 8 december 2010 19:32



....jag måste bara säga det....


Jag har världens bästa pojkvän!...Idag kom han hit med sin son och gjorde ordning middag för alla 5,han e verkligen helt klart bäst. efter att ha jobbat en hel dag så kommer han hem och tar hand om mig. Hur gulligt är inte det då!?

jag är helt körd, jag e verkligen helt körd om ja får säga det själv...jag är upp över öronen förälskad i min Stefan!<3.

Det är ju sånt här som man vill ha i ett förhållande att man kan göra båda två saker och inte bara en som får allt över sig. och sen all kärlek man får utav honom gör att man mår ju superbra. jag verkligen trivs som fisken i vattnet med hans sällskap.

och kommer alltid att göra det som de känns nu och ja tror inte de kommer ändras för fem öre!..

Om jag ändå hade funnit denna man långt innan,gud så underbart liv ja hade haft de tidigare åren..

Men ja ska inte säga så heller,då hade ja inte haft mina otroligt underbara barn. <3 Dom ångrar ja absolut inte. Men ja e supernöjd över att jag inte fick en tredje iaf där uppe.


Nu har mina prinsessor gått och lagt sig men de har inte somnat än,hmm undra när dom ska sova då!? typ aldrig,själv så ligger ja i soffan och ser på tv. kan man längta så här mkt efter älsklingen som man gör när han inte är här!? ja längtar tills nästa vecka när han e här hela veckn och ja få rå om han en hel vecka<3 de ska bli så mysigt..


Ne nu blir det att försöka få lillan att sova..sen blir de nog en tidig kväll!!??


With love//Hellah


 


Av Helena - 8 december 2010 11:05



......Äntligen feberfri.....


men vad sker då!?,Jo jag har sån hosta att jag kräks!? trevligt el inte,självklart inte så trevligt. De är slemmet som gör att jag kräks.Man hostar och de retar kräkreflexerna och sen är det igång, och tur är så har ja inte ätit så mkt de senaste två dagarna så de är bara slem och vatten som kommer som tur är.


Alldeles nyss så ringde min Jobbcoach,men så ringde de samtidigt i 2 andra telefoner så hon fick lov att lägga på. Kändes väl sådär då att hon ringde två sek och sen inge mer, istället för att lixom prata klart med mig och sen får dom andra ringa upp!? nja jag blev lite irriterad faktiskt om ja ska va ärlig. Hoppas bara hon ber om ursäkt när hon ringer sen och att hon är bra,annars känns de som ja kommer byta.


Nu ringde hon ingen,hon hade 3 telefoner som ringde samtidigt,hon lät stressad och försökte boka in tåg för att träffa mig nästa fredag kl 13.45, vi får hoppas de går bra för jag känner nästan att ja inte vill att detta ska bli ett jippo bara utan ja vill verkligen att de ska löna sig att ha en Jobbcoach.

Hon ska iaf åka från Hudik och hit upp med tåg,känns som hon lika gärna hade kunnat ta och åka bil. men men.


saknar Älsklingen hur mkt som helst,igår kom han förbi en snabbis efter hockeyn så ja fick några små pussar utav honom <3..De va riktigt skönt att få ha han nära en stund. Saknaden efter honom e väldigt stor... Och den startade så fort han stängde dörren efter sig igår igen=/..Somnade inte förns halv 3 i natt p.g.a hostan och att ja saknade älsklingen,men när ja tog hans kudde så somnade jag på engång!=)


Livet med dig älskling är de bästa liv ja fått vara med om,du får mig verkligen att må bra,du och barnen är ljuset i mitt liv,ni får mig verkligen att må superbra.

Ligger och lyssnar på  Bruno Mars nu,och drömmer mig bort...Önskade att Älsklingen va här nu med mig. I morgon är de torsdag och då är de snart söndag igen och man får ha Älsklingen hos mig en hel vecka!=)

Och vi har nyårsafton ensamma tilsammans,utan barn<3 de ska bli mysigt att få fira Nyårsafton med älsklingen! gud de är ju inte långt kvart till Nyårsafton och 2011...De är sjukt vad tiden går fort..

Och det är bara 2 månader kvar tills Evelina fyller 4 år,vart försvann tiden!?..mammas lilla prinsessa blir en stortjej ju. Emil blir 7 i Maj och Ebba blir 6 i Maj,Kan man inte stoppa tiden!? Skulle va väldigt skönt så man får njuta utav barnen längre!=)..


Ne undra om man ska ta och fixa någon lunch åt mina trollungar som håller på att leker för fullt inne på deras rum? :)..

Lite Pannkaka och Sylt blir nog smaskens för dom skulle ja tro,dom lär ju tjata om dom inte får det utan får mackaroner och korv istället:p..Pannkaka är deras favvo som lunch,och de ska man väl inte ta ifrån dom el!?=)..(mamman som ger dom allt dom vill ha) (eller inte)...


Älskar dig Stefan,du är mitt ljus och miin framtid,du är drömkillen och du är MIN!!!<3 Älskar dej!


With love//Hellah


Ovido - Quiz & Flashcards