ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Helena - 7 december 2010 16:57



...man ska få bli frisk!?...


I morse när ja vaknade så hade ja jätte mkt segt slem i halsen hostade upp de mesta,är något less detta,börjar vilja orka med mig själv och barnen...har varit uppe nästan hela dagen men de tär på ens kropp. Man blir trött och slut för inget.


hade en liten docka som sov i min säng men ja bar tillbaka henne 3 ggr i natt för hon sparkade och levde rövare...(vem kan sova då) hon sover inte lika still som älsklingen!=)...Saknade älsklingen i natt,första natten vi sov själva efter 3 veckor,de va en pärs kan ja lova. Man vänjer sig fort vid att någon ligger bredvid.


Men sen att man saknar älsklingen all annan tid är ju oxå en femma..Idag kan jag säga att jag kan inte tänka mig ett liv utan älsklingen och hans son,dom betyder så himla mkt för mig.

Jag drömmer mig bort lite nu och då tills den dagen vi bor i hop m.m, sitter och kollar runt på lite lägenheter och hus,även om de är väldigt långt borta så är de så mysigt att drömma sig bort en stund. Och de är väl inge fel med det!?=) Sådana här dagar när jag mår så här skulle de va väldigt skönt att bo ihop med älsklingen,för bara att få ha han nära gör att jag blir piggare och orkar mer.


Ikväll är det Timrå-Skellefteå,och ja hoppas för grabbarnas del att dom klarar av att klå Saik, för Timrå har ett bättre lag ,men ibland tvivlar man på vad timrå har för lag,men ändå hejjar man,för man e en inbiten Timrånissa!. jag Älskar Timrå,och kommer alltid göra det..Sen de som tycker att Orten Timrå bara är skit,har inte bott här och ska inget säga.

Nu börjar min hungerkänsla säga hej här är jag!!!..men ändå kan ja inte äta,har så ont i halsen=/..kanske måste ta alvedon och sen äta ikväll!?..har fått i mig typ 4 klunkar vatten idag, barnen har äte Yoghurt till Frulle,Pannkaka till Lunch och Gröt till middag, Så dom är nöjda iaf, och dom ska få kvällsfika även innan dom ska sova som ja hoppas dom snart ska göra så ja kan lägga mig och vila och kanske hålla mig vaken tills älsklingen kommer och ska hämta sina Glasögon och lite andra småsaker.


Jag längtar som ett as tills på söndag då jag och älsklingen kan sova ihop igen,de ska verkligen bli mega mysigt..att man kan sakna någon så här mkt trodde ja inte, och vi har typ träffat varandra varje dag i över 3 månaders tid,och ja tycker de är jobbigt nu,men  de är nog för att ja mår som ja mår även.. Men han är den bästa killen som finns i hela världen, jag älskar honom så mkt...han och aalla tre barnen är mitt allt!!! Att vi klaffade så här bra trodde ja aldrig men ju mer tiden går så tror ja älskling som vi bruka säga att vi är verkligen menade för varandra! <3


Jag Älskar dig Stefan! <3


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards