ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Helena - 24 december 2010 08:17


...Nu här....


Jepps Idag är det Julafton,och idag ska vi till mamma och pappa för att fira jul med hela familjen,det kommer bli mega roligt. det blir ju lite fler barn än vad de brukar bli=)


Mina tankar går idag till dom som inte har något hem, de gör så ont att veta att de finns flera tusen i sverige som lever utan att ha värme,och dessutom som inte får umgås med någon på julafton. Här firar vi Jul och är glada och ger varandra presenter för flera 1000 lappar medans de finns de som knappt har råd med mat för dagen. Det gör verkligen ont att veta. Sen går även mina tankar till de barn som har föräldrar som dricker på Julafton, Julafton är en dag då jag tycker man ska ställa spriten åt sidan..Det är ingen dag man ska dricka på. Barn ska inte behöva se fulla människor på julafton.


Imorgon så ska ja åka och lämna mina barn till deras pappa igen,det kommer göra ont men de är ett måste. Han måste ju oxå få träffa våra Prinsessor =).


Igår hände något som gjorde att jag fick en klump i halsen, gud så glad ja blev när de va falskt alarm.


Snart ska vi kliva upp och göra oss klar för att åka till Mormor och morfar:) El nja vi ska nog inte åka en på ett tag,typ runt 2 tror jag de blir..Kan va skönt att ligga och mysa i sängen en stund så här på morgonkvisten och hinna med oss lite som duscha alla tre m.m


Min lilla stackars Ebba har inte fått några fler Vattkoppor men för står henne att de itne är roligt att se ut som en finnig tonåring:P..'


Gud vad jag saknar Stefan,fick ju träffa han en stund igår och de kändes som de var flera veckor sen ja fick krama om han och va i hans famn. Men ändå var de ju bara i måndags :P Och ja fick se han en liten stund i tisdags,när han va in och fråga om de fanns några blöjor till hans kusinbarn:) men hade tyvärr inga kvar. Förutom en som ja hittade sen.

Idag kommer vi nog inte ses alls=/ även om ja över allt annat i världen hade velat träffa han idag<3..

Men i morgon kanske?:) På söndag börja våran ensamma vecka ihop,och vi ska få fira vår 1 Nyårsafton ihop:) får se hur den blir firad,kanske firar vi den hos Bror och hans tjej...Bror ju på om min bror vill ha mig där:P haha..*skrattar*..


Åt föresten choklad igår hos mamma och pappa,och idag säger min mage stopp,så de blir nog Immodium och sen duschen..fy säger ja bara kan de int göra choklad som e mjölkfri el lactosfri!?Börjar bli less på detta =(


Jag hoppas ja får mailet ang. hur de går med den där andra julklappen till barnen? jag hoppas så mkt att ni anar inte hur glad ja skulle bli om de vart så.


Ne nu blir det att göra sig klar kanske? el neee ja ligger i sängen en liten stund till:)


Till er alla från oss alla en riktigt GOD JUL!!!!



With Love//Hellah


 

Ovido - Quiz & Flashcards