ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Helena - 17 december 2010 13:12



Jepps,box....de har min stora lilla tjej fått=/ mammas lilla prinsessa då. Fy så orättvist (tycker jag iaf), just så här innan jul.


Och sen att de kom så här just när jag mår som jag mår är inte heller de bästa. Ja orkar ju knappt med mig själv,hur ska ja då orka med en som har vattkoppor och en som är speedad till max!? och ska ha all uppmärksamhet av både mamma och storasyster.


Idag blir älsklingen även sen från jobbet,han slutar normal tid 16 men i dag blir de nog 18. Men övertid spelar ju ingen roll:) blir ju mer pengar till älsklingen,sen har ju inte han någon son heller denna vecka.

Jag längtar tills veckan efter jul,då jag och älsklingen får en hel vecka tillsammans,det ska bli så skönt och så mysigt. att bara ägna tiden till oss själva. Undra vad som sker på nyår!?=)



ne ni, nu ska ja forsätta mysa med barnen och se pippi...


Älskar dig Stefan!<3


With Love//Hellah

Av Helena - 17 december 2010 06:56



Bättre nu!?, Ja de återstå och se efter ja varit vaken några timmar.

Älsklingen har nyss gett sig iväg till jobbet...Saknar han otroligt mkt önskar han hade kunnat lega kvar ju.


Om ja orkar ikväll så blir det Lax och potatis!:) mumms fillibabba..+ en grekisksallad till. Oj så gott de kommer bli.

  Jag lovar de är megagott!=)..


tro ni ja blev less igår då!? de verkar som om Ebba har åkt på Vattkoppor=/,jag ber till gudarna att hon inte fått det..Vi får väl se när hon vaknar om hon har åkt på det el inte. Jag som hade tänkt gå upp på affären idag eftersom jag känner mig bättre själv för att inhandla en del saker. Fast det är klart ja ska inte ropa hej än!..


Oj vad det snöar utanför då!=) och blåser..får se om jag skickar iväg mamma el pappa för att handla kanske!? känns nästan knske smartast så om lillan har vattkoppor!? Sen vill jag ju inte att min hals ska bli värre kan ja lova.


Ne nu ska ja ta och vila lite,sen blir de att kliva upp..Min jobbcoatch ska ringa idag så då ska ja nog va vaken och uppe när hon ringer kanske!?=)..


Saknar min Älskling så de gör ont,om du ändå va här nu!!!<3


Älskar dig Stefan <3


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards