ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Helena - 11 december 2010 23:57



...Ja ni,då var det 4 min kvar utav denna dag då...


denna dag har varit trevlig,samtidigt som den gett mig ont i magen nu på kvällen....................Jag kan inte sluta tänka på det.................Får se om de blir någon sömn i natt med!????????? Som de känns som nu så kommer bara dom där tankarna infinna sig i mig!?...vad är det som går runt i ditt huvud som du inte vill dela med dig utav!!??...=/..



dagen började iaf med att jag klev upp gav ungarna yoghurt och sen ut i snön och lekte i lekparken här utanför med snowracern. Sen kom Stefan och sin son ut och lekte med oss. Trevligt var det,efter en stund om två andra pojkar ut och sen kom bäste svägerskan och "fasters" sötnöt förbi och hälsade på!=) så de blev 6 barn och 3 vuxna ute i snön!:) trevligt enligt mig då!:)..

Men trött blir man efter att varit ute och själv är sjuk. Så vi gick hem till S och va där S och P drack kaffe och ja tvärslockna i soffan si sårdär någon liten minut..barnen lekte i rummet och sen tog Paula och fasters sötnöt och åkte hem och ja tog mina flickor och gick till Mommen och moffen, väl där så blev de fika och sen blev det att ja hämtade min laddare och tog bilen med mig så barnen slapp gå hem på kvällen. Bilen blev tvättad efter middagen och under tiden ja sov på soffan hos mamma och pappa. (har ingen ork i kroppen alls och jag e så kätt i halsen så de är hemskt,ja hoppas bara den ger med sig tills i morgon när S kommer hit och sover....)


Idag till middag åt vi mammas hemgjorda köttbullar och brunsås + Makaroner,de vaaaa så jävla gott,jag älskar hennes köttbullar och brunsås! de finns inge godare på julbordet än mamma och mormors köttbullar!..<3


Imorgon kommer Älsklingen hit,och då har vi en hel vecka tillsammans<3

jag älskar dig och ja hoppas du förstår det............:) Du och barnen är mitt allt,mitt hjärta skulle sluta slå om du och Emil försvann ur mitt liv....<3


Jag ligger och hör hur klockan tickar,den slår snart 00.00

Mormors vackra kl går och går,så fort pendeln kommer ner så kommer den bara få stå. Kärleken är som en klocka,den går och går till slut dör den.

Jag hoppas verkligen denna kärlek är för evigt och att om pendeln slutar gå så gungar vi till den lite så vi får fäste igen och fortsätter vår kärlek genom livet.


Varför kom tankar just i kväll, varför skulle ja bli såhär nu!?..ja har en konstig magkänsla och de känns inte alls bra,förr var de aldrig nå problem men nu!? har ja gjort något!? prata medmig snälla!....



Blev föresten bjuden på förfest den 25:e på annandagen,får se om ja går..skulle va roligt faktiskt att träffa alla igen....och få testa på de där festarlivet som de var ett "ex" antal år sedan ja hade..haha..(ska vi säga så där 7 år sedan) Jepp de va 7 år sedan ja festade ordentligt med detta gäng,och ja säger nog inte nej till det bara ja har pengar och inte är så trött efter att ha lämnat mina barn på dagen. Men som sagt vi får se,skulle va skönt just nu att få supa sig ganska så full och gå ut på någon krog i stan och bara dansa loss,behöver det..............



Ne nu ska man lägga sig och försöka sova,lär väl läsa gamla sms och försöka kanske inse att inte har med mig att göra som du säger,jag längtar efter i morgon efter att få vara i din famn igen och höra till dina andetag och dessutom höra de tre magiska orden från dig.


Du är mitt allt,glöm inte det...jag älskar dig Stefan!!!!<3


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards