ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Helena - 23 december 2010 11:09



hmm, ja ni dagen före dopparedagen!?...Undra egentligen va de menar med det ?:P

Jag tror de är nå helt annat än de ni tror,tror ni inte det!? *skrattar*


Varje gång ja ser er,

händer någonting inom mig

finns de nånting större i världen,

än kärlekens barn?
Känner all er värme

,när jag har er nära..

de kommer alltid vara här vi tre,

i en värld som e värld som e vår.

 

Ni är verkligen mammas allt,jag är så glad över att jag har fått er två varelser i mitt liv.

två kärleksfulla prinsessor som verkligen gör ens liv värt att leva..Ibland är ni så lika men ändå så olika,ibland känner man igen sig i er och i bland inte...Jag tackar alla makter i världen över att jag fick bli eran mamma.

Imorgon ska ja få fira min första julafton med er,det var flera år sedan efter som jag jobbat varje år..Och nu är de första året på 3 år som vi firar jul hos mamma och pappa på JULAFTON!<3 det ska bli så skönt att få fira jul tillsammans med mamma,pappa,Kenta,Paula,Wiggo,Elias och mina små sessor..de som saknas är Älsklingen och hans lilla guldklimp..Som ja kommer sakna ihjäl mig efter,men de ska fira jul hemma hos älsklingen med hans släkt och Lillklimpens mamma.

Men vi får se hur nästa jul ser ut!?=)..jag längtar faktiskt redan dit..


Jag kan inte fatta att det är Julafton i morgon,det är helt otroligt vad tiden har gått fort.

nyss så fixade jag och flickorna julskinkan. De luktar gott,kan säga att ja hade en el har en senap på rymmen:) trodde jag hade en Senap hemma när ja kom hem i från mamma och pappa igår eftersom dom köpt en julskinka åt mig så fixade vi lite ströbröd och ägg och ja visste att hemma i kylskåpet står en senap. men när ja kom hem fanns de ingen...snacka om att man blev chockad:P Eftersom ja bara har använt den 3 ggr och den borde ju inte ha kastas!?:P..Så ja skickade ett sms till min Älskling och frågade om han var kvar på Ica maxi för han skulle dit och handla med sin f.d och med sin morfar (julhandla) Och fick till svaret att han var hemma..Så då suckade jag djupt och berättade att senapen va borta och ja behövde köpa det..då fick ja höra att älsklingen hade lånat den:)..hihi tokfransen min:) Men de ordnade sig iafPappa kom hit med en annan senap en lite starkare som de brukar ha på skinkan:) som ja använde. Och då luktade verkligen skinkan som hemma:)


Idag blir de att klä julgranen..och lite småmys..Tänkte ju baka med flickorna men såg sen att degen skulle va utanför kylen i 4-5timmar och de blir ju lite för sent. Så vi får väl kliva upp tidigt i morgon och göra det:) Inte många som bakar pepparkakor på julaftonsmorgonen kanske?=)


Var föresten och handlade Julklappar igår till barnen och till Elias och Wiggo.

får hoppas att alla blir glada,ska fixa till mamma och pappa även,men får bli imorgon el idag...(medans barnen är hos mormor och morfar)..


Ne ni,nu sa ja lägga mig på soffan och halvsova..tills kl blir 3 =) då blir de att klä granen:)


With Love//Hellah

Ovido - Quiz & Flashcards