ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Helena - 19 december 2010 11:07


....den 19/12.....


Idag så är det ju söndag,och som vanligt ogillar jag söndagar vet inte varför men de är väl för att de blir måndag i morgon och man e hemma och är arbetslös och rastlös!?


Idag är en jobbig dag,tur man har sina prinsessor hemma och även så får ja låna lillprinsen Wiggo..Som är fasters lilla sötnöt! Oj vad ja gillar den lillprinsen!..


Dagen började med att jag duschade av mina små prinsessor och sen så blev det att klippa hår,Ebba vart sur för ja klippte för lite,så då fick ja gå en till rond med saxen hon vart mkt nöjd nu när de är jätte kort,själv tycker ja inte om det,dessutom blev de inte jämt,men Ebba är nöjd och de är väl huvudsaken!?...Ja ska finslipa lite på det sen!..

Fick även klippa Evelina med och henne gick de betydligt lättare att klippa kan ja bara meddela.Tunnare hår och inte alls lika vågit som Ebbas.


jag vet inte vad de är som tränger mig idag men de gör ont i mig,de känns som de gjorde en sväng förut.. Ja börjar bli less på denna dumma känsla för ja vet att ja inte har rätt till att känna så här. men ja gör de ändå..och mer blire ju mer man får höra från andra att dom tycker de borde vara annorlunda. Tiden får utvisa hur allt detta blir. Just nu tar jag en dag i taget.


Snön faller vackert ner från himlen ute. De rä jätte mysigt det är riktigt Julväder..ja kan säga även om ja e emot julen så känner jag att snön är ja inte alls deppad över,de är faktiskt fint under december. men inte före December.


Ebba hon är trött hon ligger i sängen och ser på My little pony och halvsover.. Wiggo och Evelina dom leker hur mkt som helst. Dom leker så bra ihop!..men de är ju för dom e ju i samma ålder de skiljer ju bara 2 månad mellan dom!


Om en vecka så lämnar jag ifrån mina prinsessor igen och vi har inte alls kunnat göra de som ja tänkt under denna tid som dom vairt här, först ligger ja sjuk i över 2 veckor och sen så åker Ebba på Vattkoppor..hur roligt var det då!?.........................................


Ne nu ska ja ta och städa bort lite här hemma de ser förjävligt ut och ja mår bara sämre utav det men kanske fixar det senare!? blir nog att mysa med alla tre barnen nu en stund!


With love//Hellah


Ovido - Quiz & Flashcards