ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 27 juli 2013

Sjukt...

Av Helena - 27 juli 2013 03:55

Jobbigt när man inte kan sova å tankar går mot de man helst inte vill å håller en vaken till Max...

I natt har Enya bråkat otroligt mkt genom att ge mig en enorm halsbränna.
Gjort mig kissnödig i tid å otid så man springer på toa var 30:e minut känns det som. Nu har jag varit vaken i snart 1 1/2 timme.

Tankar på mina flickor har varit med ni hela tiden, tårar har trillat ner för mina kinder! Jag saknar de så det gör ont, trots att de va sjukt trotsiga sist de va här. Men ni är ändå mammas allt å kommer alltid vara det tillsammans med era syskon. Utan er två kan jag med handen på hjärtat säga att jag inte vetat vart jag hade varit i dag. Tror ju knappast jag skulle va där jag är i dag. Har mina föraningar men de tar jag inte här.
Kan bara säga att jag e grymt lycklig för att ni finns i mitt liv!

Idag ska vi på Birsta å shoppa.. Hmm undra hur slut jag kommer va? Kommer väl gå som en Zombi.

Men längtar ändå efter att få handla fina kläder till mina prinsar å prinsessan:-) längtar tills jag å mina stora prinsessor kommer så vi kan åka iväg å shoppa åt de oxå:-)

Ska ju leta BB-kläder till lilla Enya:-)
Alla mina 4 barn har egna bb-kläder som jag sparat som de ska få då de får barn.

Kommer lägga in lite bilder sen men det är inte bb-kläder på Ebba å Evelina. De korten hade jag inte på telefon:-)

I dag ska vi åka ner med vaggan till mamma och pappa även så jag kan göra rent den tills den ska säljas på söndag:-)

Gud va Lillsessan bökar å stökar i magen<3 det är så sjukt mysigt!!

Ne nu ska jag försöka sova fan kl är ju 10 i 4 och jag e vaken! Inge bra! Speciellt inte när alla mina älsklingar sover här hemma:-)

Får se om jag bloggar något i morgon efter vistelsen på Birsta:-)

With Love//Hellahh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards