ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Tisdag..

Av Helena - 28 december 2010 15:43


Ja ni,tiden går så fort och snart är väl denna vecka slut oxå =(..


Idag har jag tagit min första sovmorgon på evigheter känns det som,så skönt var det.

Sov hemma hos älsklingen i natt igen.


Men i natt så ska vi sova hemma hos mig =)...Imorgon sker de något som ja väntat på länge..jag längtar så mkt att ni anar inte.


Har varit på ICA MAXI med mamma idag och fått två tröjor till barnen och en salladskål =) det tackar jag så mkt för,sen åkte vi hem hit och tog bort lite ifrån klädskrubben som skulle kastas, och resten som är där ska ner i förrådet så de måste vi fixa någondag...Säger vi eftersom jag har världens bästa kille som hjälper mig<3


Igår var det mellandagsrea,jag och mamma åkte iväg för att kolla om de fanns något roligt...Jag säger det gud så less jag var redan när man klev innan för dörrarna på Birsta City...Ni anar inte hur mkt folk det var och hur less man var när alla affärer bara hade skit i sina "rea" ställ, säger bara ensak..Nästa år kommer jag inte åka alls. Tycker de är överskattat..Sen såg vi en rolig sak på ÖoB..En stekpanna som NU kostade 269 kr (typ rea) Ordinarie pris stod det att den skulle kosta 249:- haha,snacka om idioter som går på det. Dom måste det va synd om =)..


Fick iaf en jätte fin spegel utav mamma som jag ska sätta upp i hallen eftersom min hallspegel är tyvärr kvar på ett ställe. *grr*....Och den som lovade en sak för den skulle få va kvar höll inte ens det och de gör mig inte mindre arg..men men,orkar inte tycker de bara är så jävla barnsligt!!!....


Den dag jag får råd så ska ja köpa en likadan spegel,de va min älsklingspegel.


ÅHHHHH!!!! vad ja längtar tills i morgon kl 18.00 fan va ja LÄNGTAR...

Mina barn kommer tycka de är den bästa Julklappen Ever!!!!=) (man gör väl allt för sina Prinsessor? SJÄLVKLART!!!!)


Och till råga på allt så har ja fått en sån där jävla förkylningsblåsa under näsan igen,nu är det 3:e el 4:e gången denna termin el halvåret...*sur*..Kan de inte bara ge med sig,jag har inte haft det på 4-5 år innan men nu blossar dom upp stup i ett..


Sitter och saknar Älsklingen som snart kommer hem han skulle bli sen idag,men jag lär hoppa i duschen och sen är han typ hemma:) Ikväll är det hockey och på Torsdag kväll så blir det Bio *hoppas* vi funderar på att skippa Hockeyn och gå på Bio istället:) och bara MYYYYYYSA =) Ska bli så mysigt att ni anar inte,jag älskar dig Stefan,du gör mig verkligen helt tokigt kääär:)


Sitter och funderar,imorgon ska ja skicka in en jobbansökan =) och hoppas på att få svar,jag skulle så gärna vilja ha ett jobb nu,MÅSTE verkligen komma ut,de finns inget tråkigare än å va hemma medans alla andra jobbar...


Resten av veckan så vet vi inte vad de blir,ska ringa el smsa svägerskan och kolla om vi ska hitta på något på Nyårsafton:) skulle va trevligt!!=)Om nu bror vill,annars ska ja nog kolla upp med Änna om hon vill göra oss sällskap,annars bjuder ja nog in oss själva hos mamma och pappa!:P vi får se...El så kanske vi har en liten romantisk kväll själva!? ja vi får se!!=) Längtar iaf till Helgen då vi får ha en hel HELG för oss själva utan avbrott av att han ska åka iväg och hjälpa hela tiden..*hoppas iaf*.. Hoppas även att hans bror kommer till Byn och vi kan ses=) så man få träffa han och hans fru =) Ska bli roligt!


Ne nu blire duschen,el kanske blire snabeldraken först i sovrummet!?...=)


Älskar dig Stefan <3


With Love//Hellah


  Mannen i mitt liv,som alltid får mig att må bra..Älskar dig Stefan<3

 Världens vackraste Leeende har min Man!!!<3




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards