ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR!!!!....

Av Helena - 31 december 2010 15:18



ja så var det den sista dagen på detta år,undra vad nästa år har för erbjudanden!?=)


Detta år har de hänt mycket,mycket bra och mycket som ja hade kunnat låta bli.. Men man lär sig ju så länge man lever.


vad har hänt då!?..


Kan starta med att jag flyttade tillbaka till Timrå från Norsjö i Maj,var hemma 7 veckor mellan Maj och Juli,för att sedan åka upp till Norsjö igen för att jobba i 7 veckor.

Efter det så flyttade jag hem för gott,åkte upp två veckor för att jobba men åkte hem lika fort igen eftersom jag blev sjuk.


Den 4 september träffade jag min älskling,en dag jag sent kommer glöma..allt passade ihop så fruktansvärt bra på engång och de håller fortfarande. jag känner att med honom är jag trygg och jag känner mig älskad han tar mig för den jag är och säger till om det är något. och väntar inte in i de sista. Sånt gillar jag när man kan prata med varandra om allt.


1 November fick jag en lägenhet i Timrå:) en trea som jag trivs väldigt bra i. jag älskar utsikten även om de är mot fabriken,den är så fin på kvällarna när de lyser från strålkastare och lampor m.m har även järnvägen alldeles nedanför så när man ska åka tåg sen så kommer de bli super=) när de ligger så nära!=). Man ser Skönviksbacken härifrån jättebra:).


Har varit mkt på hockey i år,eftersom man är  Timrå it,men nu ni ska de inte bli nå mer hockey för mig på länge. har först och främst inte råd,men sen inte bara det..Dom vinner ju stort när jag inte är där och kollar. Älsklingen får gå utan mig:)..Och smsa mig resultaten*ler*..


Sen har mina barn fått vattkoppor detta år,så nu slipper man de resten av deras liv hoppas jag:) Skönt att få de bortgjort. *ler*


jag har haft min första Halsfluss och min första rejäla förkylning så jag legat död typ i 3 veckors tid. (har aldrig varit så dålig någonsin i mitt liv tidigare)..har ju faktiskt jobbat i 39,8 graders feber flera ggr. Men denna gång var de kört. Pencilin och vila var allt som behövdes sen var man på benen igen :) *skönt*


har träffat mkt trevliga vänner under detta år...Många som är kvar och många som man sållat bort:) men de viktigaste är kvar!..Anna,du är verkliegn en supertjej!..Paula,är så glad över att min bror hittade just dig. Bättre svägerska kunde jag inte få:)

Har ju även fått två bonusbrors söner som är dom sötaste som finns. Elias och Wiggo.

Mina barn älskar sina kusiner,dom pratar mkt om dom!.


Sen då,jag har fått världens finaste älskling med världens goaste son. Mina barn tycker verkligen  om älsklingens son!..Och det gör jag med, en görmysig kille på 6 år som man bara vill krama på hela tiden :) en riktig gokille!


Sen då i slutet av detta år,så fick jag de jag suktat efter väldigt länge,sen mamma och pappa fick ta bort våran Katt Sissi den 16 april 2005,så har jag velat ha en ny katt. För tre dagar sedan fick jag det ja länge velat ha,en egen katt.. En liten Maja blev det som är en liten Norsk skogskatt (renrasig).Jag är så glad att ni anar inte.

Ringde mina barn och berättade igår att de fått en katt och de blev mkt glada. Vet att Ebba oxå vill ha katt. Och så blev det nu:)


Älsklingen är den bästa,vi myser och har oss,idag ska vi fira vår första Nyår tillsammans de ska bli riktigt mysigt och ja är så glad över att jag oxå får känna den rätta kärleken för engågns skull och inte bara ha en människa brevid min sida som slänger glåpord på en om man råka göra något fel..ne istället har man hitta världens finaste som verkligen visa sin kärlek och verkligen får en att känna sig älskad...Tack Älskling för att du finns! Du är den bästa som existerar! Jag Älskar Dig!..


Många nyfödda har även kommit i år:) får se hur många de blir nästa år *ler*

Kan skriva här att de ha blivit 8 killar och 3 flickor,väldigt lite flickor på bebisfronten, nu måste de bli fler tjejer!=).


Älsklingen var ju även med i en bil olycka med sin lastbil i år,tror jag aldrig ha varit så rädd i hela mitt liv..satt ju i telefon med älsklingen när de hände och hörde hur han sa helvete, och sen hur han sa att han hade krockat och sen la han på för han skulle ringa ambulansen.

 det var en rejäl olycka med två personbilar och en lastbil inblandad.

Sätter in lite bilder på den olyckan.

             


Ne ni nu ska ja ta och kolla på tv och kanske läsa andras bloggar innan ja ska stänga ner!=)


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG OCH EN GOD FORTSÄTTNING PÅ DE NYA 2011..<3


With Love//Hellah

     

<3 Maja,Stefan och flickorna de som betyder mest för mig..(även älsklingens son) har ingen bild på honom på datorn,men ni är mitt allt och jag älskar er utav hela mitt hjärta <3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards