ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg under juli 2013

Av Helena - 2 juli 2013 00:19

Ja ni det är redan Juli!
Helt otroligt vad tiden går fort, på onsdag ska Elliot ta sin 1,5 års spruta oxå.

Idag är det 145 dagar kvar tills lillpluttan vill komma:-) Gud vad jag längtar redan efter förlossningen å i slutet av graviditeten:-)

Just nu ligger jag å känner hur hon rör sig där inne :-) jag myser varje sekund eftersom detta kommer bli mitt sista barn.

Idag har vi varit på Norra med Elin:-) haft en underbar dag där på Norra, barnen lekte å jag gravidkossan satt i skuggan å njöt:-)
Alla barnen blev bjuden på glass av snälla personer:-)
Eddie släppte inte sin glass:-) gokillen våran! Dom åt sina calippos:-) gokillarna:-) även resten av unghopen:-)..

Sen efter lite lek å bus så åkte vi hem å åt middag å gick sen ut å njöt en stund extra tillsammans med vår underbara vän Elin:-)

Ikväll satt vi alla tre å kollade på ett program på 3an:-) ett par å sina 15 barn +en på väg å inte nog med det så väntade äldsta dottern barn samtidigt. En månad före var hon beräknad:-) lite roligt att se faktiskt. Å de roliga va att barnen i familjen trodde inte att föräldrarna skulle sluta skaffa barns förns det var minst 20 barn i familjen. Tokisar!

Imorgon hoppas ja på bra väder då blir det att åka å bada hoppas jag på! :-)

Ne nu blir det till att sova!
Älskar mina 4 hjärtan å 5 som e påväg:-)

With Love//Hellahh

Ovido - Quiz & Flashcards