ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Helena - 11 september 2010 10:48



...Idag är det en härlig dag,det är den 11 september,nog för att de inte har varit en sån bra dag de närmaste åren,men just i dag så svävar jag på moln och längtar tills ikväll.


Magen verkar ha blivit snäppet bättre idag,men jag kan inte säga än om den e riktigt hundra!?..


ligger nu i sängen med barnen och ser på high school musical 2. Ovanligt att vi antingen ser någon av de tre filmerna el typ Karlsson på taket då!?:) Tror inte det!=)..

Det är lite konstigt,jag brukar lessna på filmer efter några hundra ggr.s seende men denna gång så gör ja inte det,ja gillar oxå high school musical..men de är väl för att de är en musik film! Eftersom jag e mkt för musik.


Har märkt att min stora flicka ha börjat använda tummen nu när hon slutade med tutten. vad är bättre tummen el tutte!?..Själv anser ja att Tutte är betydligt bättre för det kan man ta bort men tummen går inte att ta bort. Jag pratar om egna erfarenheter. Jag var väldigt gammal när ja slutade med tummen.. även om ja inte somnade med tummen i munnen så åkte den in när ja somnat.

Jag känner igen mig så mkt i Ebba som liten. jag var ett tumbarn och dessutom hade ja snutte tills jag va väldigt gammal, och de va rena örngott. Det har mina barn oxå. Jag bytte varje vecka för att få ha den där nytvättade doften. än idag när ja lägger mig för att sova här hemma hos mamma och pappa och det är nybäddat så sover ja som bäst,jag drar djupa andetag och känner den där underbara doften.. de är en sak som ja aldrig kommer ifrån.

jag åt även nyponsoppa i nappflaska tills jag va 8,de va de enda jag fick i mig morgon och kväll..eftersom jag var så trött på morgontimmarna att jag knappt fick upp ögonen utan åt i sömnen men fick ändå i mig nyponsoppan..jag åt aldrig välling,för det var för äckligt,och än idag bara ja känner doften av välling får ja kväljningar. de luktar inte gott....*huvva* :P


Snart ska ja hoppa in i duschen för att göra mig klar för att åka med barnen till drakborgen.


Shit nu e en av de bästa låtarna på High school musical 2. den får mig alltid att falla igråt.. ja älskar den verkligen,nog kanske ja låter barnslig som gillar de låtarna,men ja vet inte de känns som de tilltalar mig något.. både "Everyday" och "gotta go my own way"..


"Gotta go my own way"



Livet annars då!?=) vad ska ja skriva här mån tro!?:)


just nu mår jag superbra,jag trivs med mitt liv, de ända ja skulle vilja bli av med är min jobbiga mage!..Annars mår ja hur bra som helst..i han med stort H,gör att ja mår så förbaskat bra att ni anar inte hur bra.

det är så magiskt på något sett,han har varit in i mitt liv tidigare i livet. och då visste vi inte detta. Men helt plötsligt så möts dessa två personer igen och de klaffar så jävlar bra,helt magiskt om ja får säga min mening.

Att vara med honom gör mig så glad så trygg och så ja...jag verkligen njuter av tiden tillsammans med han som ja aldrig har gjort tidigare med någon.


Ne nu ska ja ta och vänta på att mamma kommer ut från duschen så ska ja slänga in mig där och göra mig klar för sen ska vi åka på drakborgen!=) kl är ju halv 12 nu och om 2 timmar så ska vi till Drakborgen <3 Funderar på att ta med mig kameran och knäppa lite kort,de kommer inte ut några kort på han med stort H el hans son,men på mina barn kommer det att komma ut kort på. Det kommer ta ett tag innan ja berättar vem han är!.



With Love//Hellah


     

"De bästa dagarna i mitt liv var när mina flickor kom till världen och när du knackade på min dörr."

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards