ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Helena - 27 september 2010 15:34


....Slut är jag...


Och du är vad!?=)....


Kan säga att må så här är så underbart,och vilket höstväder vi fått då!=) helt underbart,jag är så glad att ni anar inte! Skulle lätt ut och göra indianhopp!


Solen är underbar,vädret är de bästa! Jag mår så bra på hösten de är så mysigt de finns inge mysigare. Eller har ja fel!?=)


Idag så vaknade man klev upp in i duschen,plockade ur diskmaskin och sen så åkte ja upp till älsklingens jobb och där blev de av att åka lastbil,jag trivs så med att vara med älsklingen. Det är verkligen en födel att han jobbar med att köra lastbil,jag kan ju va med han typ jämt nästan om han inte har någon som är praktikelev :). Riktigt mysigt är det att vara med han även! =)


Ikväll smäller det,då ska jag och mamma få ha "mor och dotter - tid" tillsammans:) Vi ska på Birsta och gå där och mysa!:) Älskar mina föräldrar,dom e verkligen underbara. (när dom inte retas *skrattar* som sker ganska ofta *ler*)...


Ska köpa jackor och täckbyxor åt flickorna :) hoppas de har några fina!:)

Var ut på nätet och kolla,helvete så dyrt de ha blivit med vinterkläder till barn,de är fan lika dyrt som att köpa till en själv ju!?


Och inte nog med det så har jag fått sånt sug att köpa en jacka till mig själv,hittade en superfin för 2500:- men med den ekonomin man har så har man inte råd med det,men ändå sliter det i plånkan och ja vill så gärna ha den jackan!..Jag e galen jag vet!.

  Denna jacka fast svart...<3 oj vad ja skulle va nöjd om ja hade råd med den!...Jävla skit att allt ska va så dyrt i dagens läge.


Det är en 2 i 1 jacka! Man kan plocka ur dunjackan om man vill och använda den separat....Så den skulle va hur bra som helst!:) *ler*...men nej jag ska bli duktig nu och spara och inte handla upp alla mina pengar direkt! Så är det och så får de förbli:)

Men kanske får man ett jobb så kanske man kan skaffa sig den snart:P


Men iaf så kollar jag på jacka och täckbyxor åt mina barn, till och med på HM och på kappahl så blir de fan 1000kr för byxa och jacka till 1 barn! BILLIGT!? TROR INT DET!! jävla IDIOTI!..


Ska kanske in på Outlet här i stan, ska nog både på Brandworld och dessutom Handelshuset el till Magasin 1 och kolla,måste fan finnas jacka och täckbyxor för mindre penning..helt sjukt ju!..jag blir ju toki för mindre!=)

Jaaaa och ja vet att jag är lite halvt märkesfixerad..Men HM och Kappahl har fan inga "speciella" märken så och ja tycker 599:- för en jacka till en 3 åring är lite väl mkt och 399:- för ett par täckbyxor.. Ni får kalla mig snål.men va fan man ska väl leva under månaden oxå!?


Så då slog kl 17,00 så nu blir det att kliva upp ur soffan och Poppa lite musik och börja med att duka och fixa middag. Korv och mackaroner..hmm..Tur man åt gomat med älsklingen idag =) Kinamat :) MUMS var de verkligen!


Älskar dig S!<3


Sätter in en låt nu som poppar i mitt huvud varje dag!=) Hela tiden...

Irriterande men ändå bra!=)


With Love//Hellah

Av Helena - 27 september 2010 01:00


...Ja ni det är faktiskt Måndag nu!:)....


Och MIN LÖNING har kommit in på mitt konto. Kan ju bara säga en sak,är mkt glad över att inte de finns någon affär öppen nu för då hade nog min löning redan varit borta!?=) haha,nej så hemsk är ja väl inte!?=) Shoppoholic!? oja!...(tyvärr).


Fast en säng är väl nyttigt!? tycker då jag iaf. Sen täckbyxor och jackor åt barnen är oxå mkt nyttiga!.


Ska nog ta och sova snart så ja kan kliva upp i tid och ringa runt lite så ja kanske kan få åka lite med älsklingen i morgon<3.


har ju typ nyss kommit hem ifrån honom,saknar honom redan. Du är så magisk S,att du anar inte! Jag älskar dig. Och ja vet att du älskar mig. Tillsammans är vi oslagbara!.De känns så härligt att allt känns verkligen så jävla rätt!. Jag är otroligt kär och dessutom så pirrar de i kroppen hela tiden...ja och inte bara vid ett tillfälle utan hela tiden *skrattar*...


ne nu ska ja ta och sova!..


Älskar dig S <3


With Love//Hellah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards