ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Helena - 26 september 2010 18:39



...och lyssnar på musik...


Just nu så är det Melissa Horn som spelas i mina högtalare,jag älskar hennes musik,har lyssnat länge på henne. Hon har sån fantastisk röst + att alla hennes låtar har tilltalat mig på ett el annat vis.


De finns människor här i världen som är så nyfiken på mitt liv att de är sjukt,pratade med mamma om detta och hon tycker jag ska tabort folk i från min facebook och sen även låsa bloggen igen. ja börjar allvarligt fundera på det.


Varför får man inte leva i frid!? och slippa höra dumma kommentarer om allt!?..Skaffa dig ett liv istället för att lägga dig i andras,el är det bara så att du håller på att mista ditt eget och måste därför klanka ner på alla andra!?.


Känns som ja håller på att somna lite nu och då,känns febrig och hängig. När ska ja få känna mig pigg och kry!?


Idag har de iaf varit en bra dag,myst med älsklingen och myst med mina föräldrar!=)...De är ganska skönt att bo nära sina päron igen. Att ha tryggheten hos mig igen gör mig till en annan människa. Imorgon kväll blir de nog IKEA och BIRSTA med mor och far,ska nog även köpa vinterjackor och täckbyxor till barnen imorgon.


Imorgon får ja min LÖN!=)....



Älskar dig S <3


With Love//Hellah

Av Helena - 26 september 2010 12:47


....Avklarad...


med älsklingen,mysigt är det att gå med honom!:)..

att gå vid vattnet gör att man mår så bra! jag njuter verkligen av naturen här nere i Timrå,alla som surrar om att naturen uppe i Norr är fin, men hallå!...HAVET är underbarast att vara nära,doften från havet, naturen runt omkring är för underbart!! de slår inget!!! Så ni som surrar om att naturen är så fin i Norsjö m.m...Kom och se på naturen vid båthamn och mot Fagervik! de är inget som slår det!! Strandpromenaden i Timrå är överlägsen!..Och dessutom "hemma"...


Jag längtar tills ikväll när ja får pussa på min älskling igen! <3.

Livet är så underbart med honom,det är alltid svårt att gå skilda vägar.

Men vi vet ju att de inte är så många timmar innan vi får ses igen!<3


Snart ska man följa mamma och fixa på gravarna, ska bli roligt att få åka iväg och hjälpa mamma med alla gravar...Inte så många egentligen..3 st blir det idag. Farmors,mommes och moffes,och mammas momme å moffes! Så de blir Alnö,Skön och Selånger..Funderar på att ta med mig kameran och se om ja får några fina höstbilder!. Kanske lite svårt,funderar på att ta med mig kameran ut själv sen och ta lite bilder! <3.


Livet är verkligen underbart. Jag älskar att vara såhär kär,jag älskar att hösten är här,och man kan krypa upp i soffan och sen njuta av varandra under en filt,bara mysa ner sig i varandras famn och se tv. Jag mår så bra när ja är här nere,jag mår verkligen som en prinsessa trots att man har ont i magen och kanske inte är så kry!?


jag längtar verkligen efter vintern! Vill verkligen att den ska komma snart! Snö gör allt så otroligt vackert!...


Ne nu blir det att göra sig klar för en sväng med bilen!..


With Love//Hellah

Av Helena - 26 september 2010 09:55



...var man i morse....


trots att jag gick och la mig 3 så vakna ja tidigt.

Gud så irriterande, jag ville ju sova iaf till nu. men inte då!

Fick sms av älsklingen nyss <3 åh vad ja saknar honom,han e verkligen beroendeframkallande den mannen!=) man mår så bra med honom.

jag hoppas verkligen på flera år och en mkt härlig framtid tillsammans med honom.

kanske blir de en promenad med älsklingen idag?=) hans son skulle till någon kompis och då kan vi ju passa på att ta en promenad och träffas!:)


Åh jag kan inte sluta tänka på honom. Att få känna så här för någon är så himla magiskt. jag har aldrig gjort det med någon av de som ja haft som "killar" innan.

det har inte klaffat så här bra någon gång.


Vädret är verkligen underbart idag,man blir verkligen glad när man kollar ut och de är världens härligaste höstväder!=) Idag fyller min svägerska år även!=). Vi ska fira henne till veckan!=) GRATTIS ÄLSKADE PAULA på din födelsedag!=)


Åh i morgon är de måndag och då ska ringa runt på lite samtal!<3 och sen så ska ja åka på Birsta!=) Köpa säng m.m ska bli så roligt ska ni veta. =) jag skulle vilja åka till Härnta även till den där inredningsbutiken och kolla på grejjer och köpa grejjer,men ha lovat älsklingen att ja ska hålla i pengar och inte bara spri ut dom. Men jag erkänner jag har jätte svårt för att spara,de är jätte jobbigt.

Jag längtar tills den dagen jag har ett nytt jobb och kan spendera pengar på de ja vill. som tex hemredningssaker... vet ni...jag önskade ja kunde köpa ett hus så jag fick inreda...ja har sådana kryp i fingrarna att ni anar inte. (vill även ha nytt bord till köket) men de får bli när jag har råd. fan de är inte billigt. och dom ja har e skitfula=/


Ligger och kollar på Ikeas hemsida,men hittar ingen sängstomme till en 120:is...*suckar*...ja vill ju inte bara att den ska stå på ben utan att den ska ha en stomme även.gud vad ja önskar man kunde knäppa med fingrarna så att man fick flytta någon gång. vill ju kunna ha älsklingen hos mig när han inte har några barn =) jag längtar så tills den 18.e oktober då vi båda är barnfri och kanske har man ett eget krypin då så man kan mysa på bägge ställena!?=)


Börjar bli less...att folk ska lägga sig i....Speciellt sådana som har varit i mitt liv tidigare som inte har något med mitt liv nu att göra! Jag har bara barn ihop med honom, inge annat och de blir inte bättre av att andra skriver el är dryga som de är!...


nu ska ja och älsklingen ut och gå!

With Love//Hellah

Av Helena - 26 september 2010 03:00


.....Hem från älsklingen.....


Kl är nu 02.10,tog en sväng med bilen till stan.

ja må då säga de va länge sen ja drog raggen i stan nu sen ja träffade älsklingen!=) Men kände ett behov av det ikväll.

Så när ja for från älsklingen runt 01,26 så drog ja till Sundsvall:)

Hade en bil som va helt galen för att jag körde om honom. Barnsligt om ja få säga min menning,även om ja själv är en tävlingsmännika:) Ja jag bry mig inte så mkt.


kan säga imorgon blir en jobbig dag fram tills kvällen då ja få träffa älsklingen igen. Kommer väl ta bilen och åka runt för att tänka på annat!?:)



Undra vad som mer sker imorgon!?jag hoppas på att magen börjar ge sig i morgon,för man blir så himla slö när man har ont.


Ne nu blir de sömn,fan kl är tre på natten. önskar man myste med älsklingen. kommer inte sova lika gott som ja gjort de senaste två kvällarna..men sova får ja ju iaf=)


Älskar dig S <3


With Love//Hellah



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards