ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Helena - 14 september 2010 23:55


...Kommit hem från älsklingen...


Det är alltid lika mysigt må jag säga,vi satt och prata om hur de skulle bli första veckan vi var ensam. (alltså utan barn)..den veckan ska ja bo hos honom hela veckan *najs* :) ska bli riktigt mysigt och se hur vi klarar "sambo" livet den veckan!:) jag tror de kommer gå bra,de känns som så iaf =)


Åh nu är det bara ons,tors kvar sen är de fredag och HOCKEY premiär och sen är det även sova hos älsklingen natten!=) *längtar inte lite* ska även få se min tremenning rocka loss i hallen!=) fick reda på av älsklingen att de byggt upp en scen på ståplatsläktaren.. hmm.. Lite undrar man ju hur dom tänker!?=)


Livet är verkligen underbart här hemma, ja mår så underbart över att bo här.. (men kan man göra annat när man har den underbaraste av de underbaraste i sitt liv?).

Imorgon blir det att hålla på med CV,ska även ringa till MVC ang cellprovtagning. de kan glömma att ja ska gå dit när ja varit i Norsjö.


Ne nu ska ja sova,och drömma mig bort..


With Love//Hellah..


 

15 dagar kvar!

tills jag ligger i dina armar och stannar kvar i Timrå och kommer aldrig ge mig av!

Du är den ja längtat efter och drömt om!

H <3 .. :)

Av Helena - 14 september 2010 14:30



...Sitter på youtube och lyssnar på musik, och ja finner gamla bra låtar som får mig i gråt. Ni kanske tycker ja e knäpp som lyssnar på musik som får mig att gråta,men de är inte för att ja e olycklig tvärt om,ja lyssnar på nu lasgo med Cry för den e så vacker....Lyssnade hur mkt som helst på den ett tag när ja va ung och olyckligt kär...

Nu lyssnar ja på den som gammal och lyckligt kär men gråter endå till den!=)



Jag verkligen älskar denna låt,den lyssnade ja mkt på 03 när jag och mitt ex gick ifrån varandra. Jag förstår inte idag varför ja ville ha honom.

Men kärleken är blind så är det.


Nu så har ja vaknat upp och hittat den ja söker,en riktig man! En som vet vad ansvar är,en som går att prata allt med utan att de känns dumt.



Denna låt lyssnade ja mkt på när jag och D hade brytit upp...den stämmer in ganska mkt...har minnen när jag åker från stan i min röda passat, min älskade passat,den såg ja föresten idag!=)..hon är så fin!..


Shit,nu skulle jag stoppa in kontakten i väggen för Ebba ville se tv och dvd,fick världens jävla stöt i handen-Armen jävlar så rädd jag vart såg att Ebba även hon vart rädd..d va obehagligt kan ja lova!


nu längtar jag till han med stort H!..Inte många timmar kvar nu!=)<3


har då varit och handlat nu iaf till tårtan =) de blev Björnbär,hallon och blåbär som ska va på tårtan!=) sen lactosfritt!=)


ne nu ska ja se film med Ebba!..

With Love//Hellah..


Av Helena - 14 september 2010 08:53


.....5 dagar kvar tills man blir 26.....


Idag ska vi åka och köpa grejjer till tårtan m.m vi får se vad de blir eftersom man inte tål så mkt. känns som de kommer bli en tråkig tårta..Men ja e inte så tårt förälskad så för mig går de super ändå!=) så egentligen kan ja göra en vanlig tårta,men mamma vill att ja ska äta oxå.


Åh ikväll ska ja även få träffa han med stort H <3 jag längtar så otroligt mkt.

Han fråga om ja ville komma och ja frågade om han ville att ja skulle komma, och då frågade han mig om ja någonsin tvivlat på om han ville de el inte och där säger jag NEJ!=) Ja tvivlar inte på det!=) Och då frågade ja om han skulle tvivla på mig och då fick ja svar på där han skrev: Aldrig,inte en chans.Puss...Tro ni ja blev glad!? OJA!! jag blev överlycklig!


Ligger och lyssnar på musik och som vanligt lyssnar man på musik så att tårarna trillar ner från min kind,de kommer kännas mkt jobbigt att komma iväg på söndag,jag vill verkligen inte åka till Norsjö utan min älskling.'


Nu pratas de om att han kanske kommer upp nästa helg till mig!? om jag inte jobbar och om han inte har så mkt för sig!..jag hoppas verkligen inte att ja jobbar och att han inte lovat bort sig så ja får mysa med han!=)


Ligger nu och lyssnar på father and son,jag älskar den låten..Ja önskar ja fick ta fram mitt playstation så ja kunde köra singstar och sjunga loss lite,även om de kanske inte låter så jävla bra,men ja saknar de otroligt mkt.

     

Åh,jag får verkligen en längtan som heter duga när jag ser dessa bilder,jag vill så gärna dra fram de nu!!=)


Ne undra om ja och barnen ska ta och klä på oss och göra oss klara för att åka och handla på Ica Maxi!?=) känns som vi borde göra de snart,de sitter i lekrummet och spelar dator :)..dom har varit otroligt snälla hela morgonen!=) mammas änglar, haha,en stund iaf!:) får väl se hur dom är när vi ska på ica Maxi..

-Mamma jag vill ha!!

-Mamma ja vill ha!! .=) de är itne lätt å va liten och gå in i en affär,till och med ja som e stor tycker det är jobbigt. *ler*


Ha en fortsatt trevlig dag!!=)


With Love//Hellahh


 


"Den dagen du dök upp i mitt liv,

var den dagen då jag insåg att kärlek faktiskt fanns"

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards