ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Helena - 25 september 2010 18:54


...det mys med älsklingen igen..


som alla andra kvällar,men ja tackar inte nej. Jag blir bara glad! Jag längtar efter honom hela tiden jag inte är med honom!=)

Trist är det ju att han har lilleman så ja inte kan sova där,men hans son är så söt att jag skulle kunna äta upp honom!:) världens sötaste lilla prins är vad han är!...hur go som helst är han!


Ikväll gick jag mamma och pappa till Atlantic och åt middag de blev plankstek!:) MUMS säger jag bara!:) riktigt gott va de faktiskt:)...Nackdelen är väl att min magvärk gjorde bara mer ont ju närmare vi kom hem,har legat och sovit en stund ikväll..typ till nu!..När ska min mage ge upp och låta mig må bra!?=/..Ja vill ju inte ha sån magont som jag har=/


Till veckan ska ja ringa och kolla upp klipptid även!=) jag tappar så jävulst mkt hår nu att ja vet inte vart ja ska ta vägen...varje gång ja ha duschat så försvinner de hur mkt som helst. får se hur de blir klippt då!?=) har inte bestämt mig än,om ja ska fortsätta med den färg jag har i skallen och samma frippa el om jag ska klippa kortare (fast jag har fått tillsägelse att ja inte får klippa för kort)..funderar på att blondera håret,skulle va nice att ha blont igen som ja hade för några år sedan!:)


Sen ska ja åka till Ikea och köpa mig en ny SÄNG!!!=) längtar inte lite <3.


Ne nu ska ja gå och vara lite social med mina föräldrar och Kusin Johan som kommit hit..innan jag åker ner till Älsklingen.


Saknar mina prinsessor så de gör ont!,pratade enstund med de igår och de värker i mammahjärtat,men jag är ändå glad över att de får va med sin pappa..


With Love// Hellah


  Mammas två prinsessor,ett liv utan er är som ett liv utan mening!..Älskar er två!!!!



Av Helena - 25 september 2010 13:38



...underbar dag igår...


de började med att jag åkte upp till älsklingens jobb och ställde min bil där.

och sen fick man pussa på älsklingen!=) efter det så gick vi och satt oss i lasbilen!:) Jag var som ett litet barn..de va så mysigt, och så roligt,jag fick se mkt som ja verkligen är glad över att fått sett. Jätte stora truckar m.m så magiskt och så mysigt, ja verkligen njöt. De blir då inte sista gången ja åker med älsklingen!<3.


Vi åkte och åt på Max,sen drog vi vidare och när dagen va slut för älskligen for vi och parkerade. efter det så åkte jag hem och la mig på soffan och vila lite. magen värker till och från och ja vet inte vad de är rikitigt och ja måste säga det att ja e väldigt orolig.


Älsklingen kom hit senare på kvällen och vi hade även besök utav lillkusin Johan som e 23 el 24,minns inte hur gammal han är. Men så vi fikade och prata alla sen åkte johan hem och ja började packa min väska för att få sova hos älsklingen ännu en natt!:) Vi bestämde att vi skulle åka runt och kolla på bilar, 7 sitsiga!:) Kollade på en picasso c4 grand. sen provkörde vi nya Mondeon,skulle egentligen testa en Ford S-max :) Men den hade de inte inne. så den skulle vi få testa en annan dag,eftersom de va Jörgen som stod där inne!=) och älsklingen kände han och ja vet ju vem han är..haha undra varför *skrattar* Ja ni..


Snart ska ja mamma,pappa gå ner på Atlantic och äta middag,önskade att älsklingen skulle ha kunnat varit med. åh så mysigt de hade varit,men vi får ta igen det på nästa helg <3  åh vad ja längtar. Saknar älsklingen så otroligt när jag inte är med honom. det är så sjukt!...


Nu ska vi göra oss klar!=)


With Love//Hellah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards