ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Helena - 24 september 2010 07:26




....Är jag nu....


Och jag kan säga jag är den lyckligaste tjejen som just nu ligger i en säng! :)

Igår gick det bra att köra hem,även om ja körde försiktigt "i mina ögon".

Jag kom hem,duschade åt lite och sen så åkte jag,älsklingen,mamma och pappa till hockeyn. (kan bara säga att ja stod ut hela matchen även fast jag hade sån magont. (jag lutade mig framåt ett ex-antal ggr.)När jag kom hem satt jag mig på huk och kurade ihop mig varje gång jag fick ont i magen.


Men de va helt klart värt det! Att få se Timrå vinna över Luleå även om de var via straffar!=). Och att de sista minutrarna var en plåga. Tur att Bamyl finns,det är en mkt bra tablett om ni frågar mig!:) Håller nere febern någorlunda och tar bort de onda ganska omg.


Gillar verkligen älsklingens gäng som han har på hockeyn:) dom är så söta :) har fastnat mkt för Anna som står med oss,hon är så härligt att ni anar inte!=) En riktigt härlig tjej med båda fötterna på jorden!:) Vi skratta inte lite igår. En tjej helt klart i min smak!:)


Kan säga att ja vill vakna upp så här hela mitt liv:) Någon som kommer och pussa på en och säger hej då när han ska åka på jobbet och få höra de där tre magiska orden viskat i örat. Det får ens dag att börja på ett otroligt bra sätt <3


Du är allt jag nånsin önskat

Du är allt jag nånsin drömt

du e den som får mig minnas

alla drömmar jag glömt

 och du e den som får mig hoppas

du e den som får mig le

all min kärlek får du bära

hela livet vill jag ge.


för du e där när ingen ser mig

du är där när stormen yr

du är där när natten skrämmer

du är där när dagen gryr

och jag vill alltid ha dig nära

 när som åren läggs till år

och vad livet vill oss lära

är att framtiden är vår


när som klockorna har stannat

och tiden tycks stå still

och man inte vågar säga

de man länst i hjärtat vill

då ska vi ta varandras händer

då ska vi minnas denna dag

och förstå vad som än händer

är de alltid du och jag


för du är allt jag nånsin önskat

du e allt jag nånsin drömt

du e den som får mig minnas

alla drömmar ja glömt

du e den som får mig hoppas

du e den som får mig le

all min kärlek får du bära

all min längtan vill ja ge

all min kärlek får du bära

hela livet vill jag ge!



jag ligger och hör hur regnet faller där ute att veta att älskligen måste jobba i detta väder är hemskt. saknar han så fruktansvärt mkt här isängen!=).


Ne nu blir det andra bullar,dagen måste verkligen börja..kan inte ligga så här länge till även om älsklingen har den mest skönaste sängen som finns! <3


Älskar dig!


With Love//Hellah

  "Detta kommer bli den bästa hösten nånsin!"

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards