ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Helena - 22 september 2010 23:31



.....vaken enstund....


Har nyss pratat med älsklingen i telefon (igen) =),gud va ja önskar ja låg i hans säng i hans armar istället för i denna säng.

Jag mår så bra när ja hör hans röst jag får verkligen fjärilar i magen varje gång han ringer och varje gång han skickar ett sms till mig. <3


Att det verkligen känns så här magiskt och så här starkt är så himla otroligt! Att hitta en av min brors barndomskompisar är ju helt fantastiskt=) Jag blir bara glad att jag hittat en som min familj redan känner och "vet" vem det är,de kändes så bra när han kom förbi i söndags och sa hej då,och träffade mina föräldrar. De blev som "naturligt" vid de mötet..de pratade som om de visste allt och blabla bla!=) jag blev hur lycklig som helst. (mina föräldrar har ju inte haft så mkt att säga till om med mina killar,men man har märkt när de gillat dom och inte) (kan säga att de finns nog inte en av de ja haft under 8 års tid som de gillat:P) Men Älsklingen såg ja direkt att de gillade!=) Och märkte direkt på mamma och pappa att de gillade honom!=) mammas svärmorsdröm fanns!:P haha..

Han e ju dessutom TIMRÅ IK supporter och de är ju väldigt bra enligt mina föräldrar *skrattar* själv så är ja väl int så "inlagd" när de gäller Hockeyn,men de blir nog mer och mer nu när både föräldrar,broder m.fam och älskling är så himla laddad med hockey =) så man lär väl gå på en och annan match (typ de flesta) mot för tidigare år:P..


Snart blir de nog flytt till en lya oxå!=) mer info om det kommer nästa vecka hur det blir och när de blir!=)Jag blir glad,men nackdelen är väl att jag är så mörkrädd...Får väl va hos Älsklingen när han inte har gossen och sen får väl ja bo hos mamma och pappa en vecka när ja inte har barnen!:P sen får älsklingen sova hos mig en vecka när ja har barnen!=).

Åh vad ja längtar otroligt mkt till den dagen vi alla bor under samma tak. De kommer bli mega mysigt...Jag och älsklingen och våra tre E´n :) de är så magiskt,jag som alltid vela ha barn på bara E :)..De kommer bli svårt den dagen om vi ens skaffar ett gemensamt barn att hitta namn på E. De är inte det lättaste inte killnamn iaf. Tjejnamn finns de Emelie och Emilia men killnamn!? skitsvårt ju!..Men som tur är så är det många år bort!=)..

Jag hoppas hans bror och min bror skaffar först:P haha så man får "låna" =)


Du är den som får mig hoppas,du är den som får mig att le...

all min kärlek får du bära,all min längtan vill jag ge..



Saknar mina barn så sjukt mkt. Vill pussa på dom hela tiden. Men nu med mina blåsor så får ja inte de heller=/ och ja vill inte åka till Dagis för att oriva dom heller..Och kanske inte är så bra när jag mår såhär!?

Jag längtar tills det är mina veckor igen med småtösorna!=) mammas älsklingar!


Ne ni,kl är nu 16 min över 12. Huvudet värker och jag mår kass. Vi får se vad som sker imorgon,ja hoppas verkligen att ja kan jobba i helgen och till veckan så ja inte mister så mkt pengar. Men mår ja såhär så vill ja inte jobba...Då vill ja hem till tryggheten och älsklingen


Dagarna går iaf framåt vi får se de positivt..Jag verkligen saknar dig älskling och längtar tills vi får omfamna varandra igen. Ett liv utan dig blir svårt. Du betyder verkligen mega mkt för mig redan nu! Detta är så magiskt att ingen annan förstår mer än du och jag!!!


Nu blire säng och godnatt!!


With Love//Hellah


Av Helena - 22 september 2010 15:21


....sjuk igen.....



när ska ja få va frisk helt och hållet!?..


om 39 minuter så slutar älsklingen från jobbet och jag önskar ja fick va hos honom och mysa. vad tjänar ja till att ligga här uppe med ångest!? sjukdommar och allt vad de ger!? roligt NEJ tack NEJ tack!. Trodde ja blivit av med mina förkylningsblåsor,men nej nej inte det heller..fått tillbaka dom men på andra sidan av läppen..roligt!? NOT! Undra när man ska få va helt frisk!?

Jag vet inte vad ja ska ta mig till...men har ja feber i morgon med så blir det att sjukanmäla sig från jobbet oxå drar jag söderut. vill inte ligga här och va dålig då ligger ja hellre hemma hos mamma och pappa och är dålig och kanske få träffa älsklingen. <3


Jag vill ha ett liv där nere som e lungt och tryggt,jag vill inte vara här uppe där jag far med mina tankar åt och fram,jag sover så dåligt att ni anar inte. Magen värker och ja mår skit rent psykiskt av att va här uppe.


jag är så lycklig när jag är med dig,du anar inte vad mkt du gett mig.<3


Nu blire duschen.


with love//Hellah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards