ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Helena - 18 september 2010 18:12


....Är det i dag...


Igår var det en magisk dag må jag säga!=)


Började med att ringa VC där fick ja höra att man ska vänta och se hur UVI:n utvecklar sig. Sen så gjorde vi oss klar och åkte iväg till Barnenshus och handlade fler pärlor till Pärlplattorna:) Både stora och små pärlor. Mammas älsklings Evelina vart jätte glad,Ebba hon fick tuchpennor som luktade tuttifrutt,Sådana jag hade när jag var liten.


Åkte sedan hem barnen åt lunch,jag drack Citron vatten,mamma drack kaffe och åt smörgåsrån. Sen såg vi i reklambladet att de hade fina skor till barnen på Skopunkten,men hmm,när vi kom dit så fanns de inte tydligen så gör de reklambladet och då har de haft skorna i flera veckor innan. Smart hurru ni smart!..

Men efter vi åkte dit så drog vi en sväng på skokanonen och sen till Branworld´s tro ja de hette!? där hittade jag ett par skor som ja fick av mamma och pappa i födelsedagspresent!=) Ebba fick välja för ja hade så svårt att välja mellan två par Adidas skor!=)  Så då vart de svart/Rosa =) så nästa gång ja kommer ner så ska ja köpa de andra paret oxå!=) Jag är verkligen fanatisk när de gäller Adidasskor,finns de några skönare skor än Adidas!? jag tror inte det!


Efter det åkte vi iaf hem,barnen och jag låg och såg på Håkan Bråkan som mormor köpte på barnens även!=). Sen blev det mat och ja "packade" lite för min övernattning hos Älsklingen.


Vid 18 så åkte jag ner till Älsklingen och sen åkte vi och jag tog ut pengar,sen blev det iväg till Ladan!=) Såg på min tremänning som var kvällens artist och dessutom vare hon som sjung Nationalsången!!..det är den bästa Hårdrocksångerkan som finns! de säger ja er bara!=) Sen då,ja då började en helt magisk kväll i Hockeyvärlden!=) jag rent av njöt av att stå där med han med stort H och sen att Timrå vann med 6-2 över Frölunda! En mkt bra mtch om ja får säga min mening,men mkt problem med zebrajävlarna..Dom såg ju fan inget!.


Men de är självklart inte sista gången ja går på hockey denna säsong!=) Bara ja inte har barnen och mamma och pappa går så kommer ja självklart gå med Han med stort H!=)..

Hamnade tyvärr på första sidan även i ST idag..Trodde morsan jävlades när hon skickade ett sms om att jag var på förstasidan. Men inte då,där stod vi på första sidan...*int glad blev ja iaf*.men men..


Ne nu ska ja ta och göra mina barn klara för sängen och sen så blir det att åka till Älskligen och mysa,eftersom vi åker till Norsjö imorgon!=( *vill inte*


With Love//Hellah


   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards