ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Helena - 15 september 2010 08:28


...Och trött är jag idag...


Shit vad ja hade svårt att somna igår,tankar flyr igenom mitt huvud fram och tillbaka. Att vara arbetslös gör mig galen, jag hatar att gå hemma, ska bli skönt å få jobba lite i tio dagar men på  fel ort och de är det som gör att ja helst int vill jobba där. Om de hade varit i Timrå så hade ja varit mkt glad.


Jag vill inte vara arbetslös,de får mig att få jobbig stressmage och dessutom så känner ja av magen mkt mer nu än när jag jobbar=/..Fördelen är väl att ja inte får några förkylningar så ja får slippa ligga med astma medicin på nätterna..?


Nu har ja bänkat mig framför youtube igen!=)...Idag är det E-Type som ja lyssnar mkt på!=)



man får så mkt minnen från barnsben när man lyssnar på E-type!=)."Donka Donka"



Nu lyssnar man på Jerka,även där har man mkt sen barnsben!=) då pappa gillade att lyssna på honom=) han har faktiskt bra låtar och en en härlig röst!=) skulle lätt kunna somna till den rösten eftersom ja gjorde det när ja va liten i Bilen!=)



Nu diggar man även julsånger!=) haha..barnen dom dansar och sjunger! Mammas goprinsessor..gud va ja älskar mina små solstrålar!:)


'"Snart så kommer tomten hem till oss" -Ebba,ja men mamma de gör han ju!!!=)

Ja snart är det jul oxå!=) jag hoppas de blir som ja vill att barnen firar jul med mig i år, eftersom de firade med Danne ifjol och dessutom så var de 2 året dom var hos farmor. Eftersom jag jobbade båda åren..

Nu är de barnens älsklings julsång som de sjunger på dagis även...de saknas nu bara tomteluvorna på mina prinsessor!:)....


"tomten ja vill ha en riktig jul"....=)


Nu e Ebba ännu gladare för nu ere AMY..



Amy är Ebbas idol och kommer nog vara de ett tag till om ja får tro på framtiden!=) Ebba gillade henne sen hon va liten!:) Och ja gillar även jag hennes röst,den e speciell på något sätt,nog för att jag inte gillar att barn håller på med musik m.m i så ung ålder,tycker dom ska få va barn så länge de bara kan! Och inte behöva så stor press på sig.

Detta är oxå min barndom, mamma tog med mig på konserter med Tomas Ledin, jag kan säga att ja e mkt glad över det för han e inte alls så tokig, han har blivit sämre med sista cdskivan men de är ändå minnen man har!..




With Love//Hellah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards