ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Helena - 16 september 2010 23:51


...vem vill straffa mig!?...


Räckte de inte med mina blåsor som ja hade förkylningsblåsorna? Ne nu sitter man här med UVI och är kissnödig hela tiden men inget kommer..hur roligt är det att känna det så!? de är jävligt jobbigt.

Detta är min första UVI under hela min levnadstid så jag blev så förvånad. Pappa däremot har haft många år så ja rådfrågade med han och fick svar direkt.

men vem vill straffa mig!? jag har inte kunna kysst han med stort H på över en vecka p.ga mina blåsor,men nu när ja kan det va händer då!? jo UVI...Så nu blire inge sånt annat heller *suckar djupt* Hur ska ja nu klara mig i 14 dagar!?


Imorgon är det HOCKEY,och jag e mer än taggad, ska bli roligt att gå dit med Älsklingen att ni anar inte!=)..Sen att veta att min bror kommer sitta typ rakt över där vi står känns väl lite sådär *skratt*..

Imorgon så ska vi nog gå upp till hockeyn så vi kan ta oss en bira på hockeyn=) det skulle va jävligt gott om ni frågade mig!:) och ja vill att älsklingen med ska göra det så ja inte är själv ju!=)

Sen efter hockeyn halv 12 så ska vi gå hem till han=) så ska ja äntligen få sova brevid honom igen <3...kan ju säga att TIK matchen är på TV4 imorgon kl 21 :) hehe,vi tar upp en hel kanal!:) helt underbart att de är tv4 där de brukar vara att de ska vara typ någon film el så:P haha nepp där fick ni alla andra!! HEJA TIMRÅ!!!:P


Ne nu ska ja sova så ja orkar med morgondagen!=) el morgonkvällen kanske man säger!:) så man njuter av all tid man har med älsklingen<3 inte för att ja tror de är en risk att ja inte skulle göra det=)


With Love//Hellah

Av Helena - 16 september 2010 08:44


...är det idag och det är 1 dag kvar till hockeyn...=)


Hmm,vad ska ja skriva om idag då måntro!?=)...

igår så blev det inte att ja åkte till Älsklingen eftersom ja hade bestämt att jag skulle göra mitt CV.

Och de blev jätte bra med lite hjälp av Mamma och Älsklingen!=)..Mailade över det till Älsklingen och han kollade igenom och fixade lite,så på slutet var ja riktigt nöjd!=) Tack älskling och Tack mamma för hjälpen. <3


Min fråga ställs hela tiden mot Norsjö. Hur ska vi klara oss att vra ifrån varandra!? när vi knappt klarar av att vara ifrån varandra ett dygn...Jag önskar verkligen ja skulle ta med mig älsklingen dit,och ha han hos mig åtminstånde en vecka. Men de går ju inte. Det är bara blicka framåt och hoppas tiden går fort.

Tårar kommer så fort ja tänker på detta. Och det är inte lättare av att veta att älsklingen känner desamma,att de kommer bli sjukt jobbigt. Eftersom vi inte sågs något igår så har ja sån abstinens att i dag måste vi verkligen ses!..tror de är någon till som har det*ler* Men jag tror verkligen detta kommer vara nyttigt för oss. Att ja åker iväg 14 dagar,även om ja inte vill det.


Jag måste bara få berätta hur magiskt detta är,alltså ja trodde inte på kärleken så här starkt innan ja träffade älsklingen. Det är en stor skillnad på att vara kär och kär må jag säga!..Att ha varit kär tidigare har de typ bara varit en konstig men härlig känsla..men som har trappat ner och tillslut försvunnit..(även om ja har älskat personen ifråga, man kan ju älska personer i fråga på olika sätt)..

Denna gång blir känslorna bara starkare och starkare för varje dag som går.

Och vi kan prata öppet om allt utan att de känns "tabu", vi har samma tankar om allt tro jag typ!.. och de är UNDERBART!!.


ha en fortsatt trevlig dag!=)


With Love//Hellah


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards