ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Helena - 20 september 2010 10:42


...Den 20/9-2010...


Idag är det Lises och Tinas födelsedag!=)..Grattis till er två!=)


Idag är första dagen på jobbe,börjar om några timmar. Jag har delade känslor för det faktiskt..De ska blir roligt att träffa ungdomarna och personalen. Men att jobba där just nu känner jag inte så positiv till.


fick iaf prata med älsklingen igår i telefon,gud så ja saknar honom. de gjorde ont att inte kunna krama om honom,pussa på honom..Men ett + jag fick ju prata iaf med honom!=)


Så var valet för denna gång även gjort.

blev lite chockad att de  vart Reinfeldt igen som ska styra och ställa,tycker det är så många som klagat på honom, varför då rösta på honom!? Själv kan ja säga att ja röstade inte alls, först och främst i Timrå valet så visste ja inte vem någon va eftersom ja e nyinflyttad tillbaka till Timrå. Men i Norsjö visste jag direkt vem jag skulle rösta på. (men eftersom ja inte är skriven i Norsjö så kunde ja ju inte rösta där)..Så jag får ta de nästa gång i Timrå för då är man nog mer insatt även:) Lär ju vara det när jag har älsklingen brevid mig på min sida!=)


Sen rikstasvalet? hmm,där kommer ja alltid tycka de kommer va svårt att rösta i eftersom man vet aldrig om dom håller de dom lovat. jag kan tycka på ett sätt att de är bra att Reinfeldt vinner igen så kanske de får till allt,de är ju ganska tajt egentligen att hinna allt de dom lovat på 4 år.

Så nu får dom visa framfötterna att dom där stadsborna har röstat rätt!?


Jag hoppas iaf att inte Timrå och Sundsvall slås ihop,för då flyttar jag..varför kan inte Timrå vara en egen KOMMUN!? vad skulle vi få utav att slås ihop med Sundsvall!? Jo en massa skulder...Jag känner att de som vill bo i Sundsvall då,flytta...Sj trivs jag att TIMRÅ är TIMRÅ..och inte ihopslaget med nått jävla skitställe. Jag vill inte betala för deras HIMLABAD,el deras FOTBOLLSARENA!..jag betalar hellre för bara Hockeyarenan i Timrå och även den nya Sporthallen i Timrå!..Så fan ta de som slår ihop oss med Sundsvall!

Igen kan få mig positiv till det kan ja lova!..För jag har inte mkt för Sundsvall..


räknar ner dagarna och försöker se det positivt tills jag ska hem igen.

fick ett sms för en stund sedan av älsklingen där han frågade om han kanske skulle försöka få barnvakt den fredagen ja kommer hem och kanske fixa så vi kan tex gå på bio el gå ut och äta, vart så himla glad.

Självklart vill ja va med älsklingen och de skulle va mysigt som bara den och ägna oss åt varandra bara <3 innan mina barn kommer på söndagen, kan säga att jag saknar mina småtjejer så mkt att de gör ont,första dagarna är värst faktiskt..de rent av värker i brösten. Ligger och lyssnar på musik och försöker glömma bort att de gör så ont.


 
Ne undra om man snart ska ta och hoppa in i duschen och bege sig till Jobbet!?=)..Undra vilka ja jobbar med idag!?=)saknar faktiskt arbetskollegorna!=)


Älskar mitt liv när du finns med i det,    du gör mig hel älskling.


with love//Hellah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards