ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Helena - 21 september 2010 19:40



Jag saknar och jag längtar så efter dig att du anar inte hur mkt,jag e verkligen helt såld,detta är så sjukt magiskt att ni anar inte .

Imorgon är det 7 dagar tills jag kommer hem och ja har sån hemlängtan att min mage gör inte lite ont...Feber har man även haft i dag,uvi:n fortsätter och blir de inte bättre innan torsdag så går ja till vårdcentralen


~Du är allt~

Du är allt jag någonsin önskat,

du är allt jag någnsin drömt.

du är den, som får mig minnas.

alla drömmar, ja glömt.

och du är den som får mig hoppas,

du e den som får mig le.

all min kärlek, får du bära.

hela livet vill jag ge.


för du e där när ingen ser mig.

du är där stormen e´.

du är där när natten skrämmer

du är där när dagen gryr

jag vill alltid ha dig nära

när som åren läggs till år

och vad livet vill oss lära,

är när framtiden är vår.


När som klockorna, har stannat.

och tiden tycks står still.

och när man inte vågar säga

det man längst i hjärtat vill

så ska vi ta varandras händer

ska vi minnas denna dag

och förstå vad som än händer

är det alltid du och jag


du är allt som jag någonsin önskat

du är allt som ja någonsin drömt

du är den som får mig minnas

alla drömmar jag glömt

du e den som får mig hoppas

du e den som får mig le

all min kärlek får du bära

hela livet vill jag ge..


Helena <3 Han med stort H!




Jag längtar hem nå jävulst nu!....De har inte varit en liten jobbig dag idag!

jag längtar efter min älskling nå jävulst,idag har de varit en dag som gör att ja hade bara velat lägga mig under ett täcke med honom i soffan och bara krypa upp hos honom!...


Livet är fantastiskt när jag är med dig! jag längtar hem till dig Älskling!!!


With Love//hellah









Av Helena - 21 september 2010 08:05

den 21/9 2010..


Idag är det 7 dagar tills jag jobbar sista dagen! gud vad ja längtar!!!..Längtar hem till Älsklinegn hur mkt som helst att nog förstår nog inte hur mkt.


Fick inte jobbet,jag e inte direkt brydd om det,även om de kanske hade varit skönt för mig och barnen att de skulle slippa pendla så mkt,men jag har mitt liv i Timrå nu så är det och så kommer det att förbli. jag trivs och jag e jätte trygg.


Idag slutar jag kl 17.00 skönt med ett dagspass innan helgpass,så i morgon och på torsdag är jag ledig.. på fredag jobba jag 14-15 på lördag och 10-23 på söndag. sen är jag ledig på måndag och jobbar på tisdag 14-13 på onsdag och då drar jag söder över direkt.


och få hem och pussa på älsklingen...vet ni vilken abstinens man har nu!? en väldigt stor sådan..


Ne nu ska ja ta och klä på mig och dra vidare på jobbet! börjar 8:30..ikväll blir de nog att sova tidigt känns det som!=)


With Love//Hellah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards