ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Helena - 28 september 2010 07:44



....Underbart väder det är idag med!......


Och jag är vaken halv 8  idag,så idag blir det att följa med älsklingen i Lastbilen igen<3 Ska bli mkt mysigt,idag åker vi Norrut:) Åh,ni fattar inte tro ja hur lycklig jag är med S?,Han får hela mig att pirra jag mår verkligen super när jag har honom i mitt liv.


Jag har inte mått så här bra på flera flera år ska ja berätta för er. Kan säga såhär, Jag har aldrig mått så här bra med en kille förut. Det är till och med roligt när mina föräldrar Kommenterar och säger att S är som Natt och dag mot för mina andra killar,dom gillar han supermkt som jag då!=)Och kan säga att de har int gillat endel av mina andra killar,men istället för att lyssna på sina föräldrar så blir man envis. (iaf jag). Men som mamma säger,detta är en svärmorsdröm!=) Och de är de verkligen!,han e verkligen den underbaraste killen som går i ett par skor.....


Åh jag vill bara skrika ut över hela världen att ja älskar honom så mkt! Han e verkligen underbarast!


Inatt så var de en jobbig natt,Saknade älsklingen och MINA UNDERBARA SESSOR!!! jag saknar mina barn så de gör ont...nu är de inte många dagar kvar tills jag får pussa på dom!!! PÅ LÖRDAG!!! 4 dagar kvar!!! Mammas bebisar kommer hem då oj så gla ja blir då!


PÅ fredag ska jag och älsklingen hitta på något mysigt som typ Bio och middag!=) längtar inte lite,och sen att man får sova med älsklingen gör ju inte livet mindre värt att leva<3


Ne nu ska ja snart göra mig klar för resan mot norr med älsklingen. Som går om 1-2 timmar!


Älskar min S och jag är så glad för att få vara din Älskling!


With Love//Hellah

Av Helena - 28 september 2010 01:47



...Haft en tjejkväll med morsan idag:)...


vi åkte först till och kollade på  jacka och täckbyxor till mina barn,var in på flera affärer och till sist åkte vi till Handelshuset i stan (Outlet) och kollade,där hade det ett Didriksson set som kostade 899:- för både jacka och byxa. Medans om du åkte till HM,Kappahl och Lindex som hade typ samma 599:- för en jacka och 399:- för en byxa så tjänade vi på att köpa märkes kläder! Det är ju helt sjukt hur kan de bli såhär!? jag fattar inte.. Nu e tilloch med märkes kläderna osm e bäst i test i VI föräldrar den som e billigast. Och bäst. Och ja säger det ....Hädanefter blir de bara att åka till handelshuset!....


Detta blev det:


Byxorna och jackan som ja köpte till mina barn 899:- =)

ville ha lila,men deras storlekar fanns inte tyvärr,men Rosa går nog bra det oxå!=)


Sen innan så har jag köpt denna:

    Som dom ska ha!:) under vintern,oxå en didriksson!:) Overallen kostade 890:-

Sen så har jag köpt Mössa och vantar i Didriksson

Vantarna  gick på 169:- /par.Och Mössan 169:-St.

   

Så ser de ut!:)..De handlade ja förra veckan tillsammans med älskligen <3


Ikväll har jag som vanligt varit hos älsklingen,gud vad ja älskar honom. Det är så skönt att vi kan prata om exakt allt utan att någon av oss blir sur,utan vi tar det för vad de är och pratar igenom de istället i lugn ton.

Jag har stora problem att få en massa komplimanger,jag blir röd i hela ansiktet och kollar bort el säger typ : Jo el hur,el typ NEJ! så är det inte. m.m

jag måste våga låta S ge mig komplimanger. Men när man inte är van så blir de svårt. Jag älskar honom och Jag vet att han älskar mig.


Kan de bara inte bli fredag snart så ja får mysa med älskligen hela natten lång! att få sova med honom är så underbart<3. Sen vill ja även att de ska bli lördag så ja får mina barn<3. S och mina barn är mitt allt,jag verkligen älskar dom så mkt. Även S son är inräknad. Utan S och E så vet ja inte vad ja skulle ta mig till när ja inte har mina egna barn,samtidigt som jag inte vet hur ja skulle klara mig utan någon av de 4.a!? Våra 3 E´n =)


ne nu ska ja sova så ja orkar kliva upp något sånär tidigt imorgon! kan inte sova bort dagarna!


På Onsdag ska ja äntligen få fixa mitt HÅR!!! *längtar*


Älskar dig S!<3 Varje minut med dig är Magiskt!


With Love//Hellah

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards