ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Så har man...

Av Helena - 28 september 2010 01:47



...Haft en tjejkväll med morsan idag:)...


vi åkte först till och kollade på  jacka och täckbyxor till mina barn,var in på flera affärer och till sist åkte vi till Handelshuset i stan (Outlet) och kollade,där hade det ett Didriksson set som kostade 899:- för både jacka och byxa. Medans om du åkte till HM,Kappahl och Lindex som hade typ samma 599:- för en jacka och 399:- för en byxa så tjänade vi på att köpa märkes kläder! Det är ju helt sjukt hur kan de bli såhär!? jag fattar inte.. Nu e tilloch med märkes kläderna osm e bäst i test i VI föräldrar den som e billigast. Och bäst. Och ja säger det ....Hädanefter blir de bara att åka till handelshuset!....


Detta blev det:


Byxorna och jackan som ja köpte till mina barn 899:- =)

ville ha lila,men deras storlekar fanns inte tyvärr,men Rosa går nog bra det oxå!=)


Sen innan så har jag köpt denna:

    Som dom ska ha!:) under vintern,oxå en didriksson!:) Overallen kostade 890:-

Sen så har jag köpt Mössa och vantar i Didriksson

Vantarna  gick på 169:- /par.Och Mössan 169:-St.

   

Så ser de ut!:)..De handlade ja förra veckan tillsammans med älskligen <3


Ikväll har jag som vanligt varit hos älsklingen,gud vad ja älskar honom. Det är så skönt att vi kan prata om exakt allt utan att någon av oss blir sur,utan vi tar det för vad de är och pratar igenom de istället i lugn ton.

Jag har stora problem att få en massa komplimanger,jag blir röd i hela ansiktet och kollar bort el säger typ : Jo el hur,el typ NEJ! så är det inte. m.m

jag måste våga låta S ge mig komplimanger. Men när man inte är van så blir de svårt. Jag älskar honom och Jag vet att han älskar mig.


Kan de bara inte bli fredag snart så ja får mysa med älskligen hela natten lång! att få sova med honom är så underbart<3. Sen vill ja även att de ska bli lördag så ja får mina barn<3. S och mina barn är mitt allt,jag verkligen älskar dom så mkt. Även S son är inräknad. Utan S och E så vet ja inte vad ja skulle ta mig till när ja inte har mina egna barn,samtidigt som jag inte vet hur ja skulle klara mig utan någon av de 4.a!? Våra 3 E´n =)


ne nu ska ja sova så ja orkar kliva upp något sånär tidigt imorgon! kan inte sova bort dagarna!


På Onsdag ska ja äntligen få fixa mitt HÅR!!! *längtar*


Älskar dig S!<3 Varje minut med dig är Magiskt!


With Love//Hellah

 
 
Sandra

Sandra

28 september 2010 21:14

Hej! Jag har nyss köpt Didrikssons overaller till mina barn - letar nu efter mössorna. Vet du nån sida på nätet som har dessa? :)

http://sandrastomberg.com

Helena

4 oktober 2010 17:53

Hej sandra, jag såg att dom hade mössorna på Team Sportia. Vart bor du någonstans!? de kanske int har det på nätet? satt och sökte men hittade ingenstans.=/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards