ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 19 september 2010

Av Helena - 19 september 2010 20:53



...bättre...


de gör så jävla ont att ha lämna barnen hos sin pappa,och sen lämnat älsklingen hemma. jag saknar mystiden med älsklingen....de gör så ont att inte få mysa med honom..Man blir lätt beroende utav honom må jag säga!..Att veta att ja inte få ligga i hans famn under dryga 10 dagar gör att ja mår nästan illa,ja mår väldigt konstigt..Magen har gjort ont sen i morse..hade riktigt ont tidigare idag att ja va nära på att stanna på vägen för att kräkas och gråta ut en massa..Jag är inte stabil för att åka bort såhär!..jag vill va hemma i min trygga miljö jag vill inte tillbaka hit igen!..


Och idag fick ja reda på en tillsak som gjorde att ja inte ville hit nå mer..varför ska man ställa upp om de inte ger något!? de är bara en fråga!...tydligen ska man va nöjd...Och de är jag..jag kommer få bo hemma i paradiset igen och de gör mig otroligt lycklig och ja mår bra utav det. jag har inte haft en ledsen dag sen ja träffade han med stort H jag har verkligen varit i de blå och svävat och gör de än i dag..men önskade att ja inte skulle va här uppe nu bara.


undra om man ska ta och hoppa i sängen snart,ska bara dricka upp mitt citron vatten för att bli av med uvi;n så att man kan jobba imorgon. börjar 14 imorgon och jobbar till 23!=)...


With Love//Hellah


<3 DU finns i mina tankar dygnet runt älskling,du är underbar <3

Av Helena - 19 september 2010 17:19


.....Kommit fram.....


Magen gör bara ondare och ondare...jag vill inte va här uppe =(

De bästa utav denna dag var att innan ja skulle åka så kom älsklingen förbi,gud vad glad jag vart även om ja var irri på mina föräldrar:P men så kan de va ibland,det är inte lätt att bo hemma hos sina päron när man bott själv i några år tidigare!=)

Följde iaf med älsklingen och rösta,fast ja brydde mig inte om det iår,har inte fått någon inblick i det så ja känner att ja tänker inte rösta..

Sen efter älsklingen hade röstat så följde han med mig och tanka bilen på Careta,stod där och myste en stund sedan vare tyvärr avfärd som gällde.


var nära till tårarna flera gånger,gud så jobbigt...jag kände flera ggr att ja ville vända bilen och åka tillbaka till honom..


Och att lämna barnen var absolut inte de roligaste,Evelina grät och ville inte att jag skulle gå el lämna hennes hos pappa. jag får så ont i bröstet varje gång,hon var likadan sist oxå. Hon är verkligen jätte mammig mammas lilla prinsessa. Ebba hon var glad iaf över att få pussa på Pappa igen. Mammas stora prinsessa...


Ligger i soffan och e trött och less... Undra vad som sker ikväll!? sova tidigt kanske!?


With Love//Hellah

Av Helena - 19 september 2010 09:32


...E det en vanlig dag!? Ne de är ingen vanlig dag för det är Hellah´s födelsedag!!!!=)


Grattis till mig själv! Även om jag själv inte vill bli äldre!=/

för 26 år sedan föddes en mkt mörkhårig tjej med mörka bruna ögo på Sundsvalls Sjukhus!

Hennes föräldrar trodde det skulle bli en pojke så hennes storebror hade fått bestämma att blir det en tjej så ska hon få heta Jeanette,Men när lillan kom till jorden så blev det en liten Helena. Men för att inte göra storebror ledsen så fick han ge henne namnet Jeanette i andra namn.

Utanför sjukhuset kl 00.25 när Hellah föddes så var de världens höststormar och det stod spön i marken.

Hennes bror skjutsade runt henne i lilla barnsängen på BB och visade glatt upp sin lillasyster,hmm..Idag är han inte lika förtjust i sin lillasyster *skrattar*


Detta kommer bli en jobbig födelsedag. Jag ska sätta mig snart i bilen och åka 43 mil emot min vilja. Jag vill inte åka tillbaka,jag vill hellre va med älsklingen här hemma...var där igår till kl halv 2 i natt,ville verkligen inte ge mig av!=/ Somnade i hans soffa några ggr,när ja kom hem och la mig i sängen så dorma jag av direkt. Önskade jag fick sova kvar hos min älskling igår!<3.


Ne nu ska ja ta och fika lite och sen så måste ja fixa lite med packning m.m och sen åker vi vidare mot skogen!..*suckar* hur ska ja klara av att vara utan älsklingen så länge!?...<3..


With Love//Hellah


Du kom in i mitt liv med storm och ja hoppas du föralltid stannar kvar,du gör mig hel! <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards