ღLillsnuttan´sღ

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Helena - 23 september 2010 10:06


Jepp det blir det idag....


jag har sovit 3-4 timmar i natt och ja mår verkligen dåligt..

men har tagit tablett nu så de borde bli bättre innan ja åker. kanske inte någon hitt att åka bil med 40gradersfeber typ!?..


Älsklingen är då glad över att ja kommer hem,och det är jag med. att bli omfamnad av han igen..Och även av MAMMA och PAPPA. Mina tårar bara forsar nu!. Jag älskar er alla så mkt,under denna tid har de varit jobbigt att vara ifrån er.


Jag vill aldrig mer vara så här långt ifrån min familj, jag vill aldrig även bo här i Norsjö!..Jag trivs verkligen inte och så är det. Och de måste Norsjöfolk förstå. Jag har försökt anpassa mig för barnens skull,men de funkar inte..NI måste förstå mig oxå..Ska ja leva med konstant magvärk och må riktigt skit? mina barn mår nog bättre utav en mamma som mår bra av att leva där hon bor. Ebba har märkt på mig att jag e en helt annan person när ja bor i Timrå hon frågar ofta om jag e lycklig hos mormor och morfar. Och jag kan inte hålla de ifrån mig att Ja det är jag..men jag är lyckligast säger ja alltid när jag är med er mina prinsessor. och det är sanning,utan dom vet ja inte vart ja hade varit idag. det är bara en sådan sak som ja känner.jag hade nog inte varit den som ja är hos mamma och pappa! jag hade nog inte bott kvar i Norsjö jag hade inte  alls bott  i Timrå heller,jag hade nog försvunnit ner till STHLM! så är det och ja döljer det inte för någon! Jag älskar sthlm, men nu får jag lov att vara i sthlm på semestrar och sånt i stället. kanske får ja med mig älsklingen på någon mysweekend till sthlm!?=)



Skriver nog mer när ja kommer hem,nu ska ja till Petras och ta en fika med Johan innan ja åker hem!


With Love//Hellah...


H<3 S= sant..Åh vad ja saknar dig älskling!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards