ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Vilket....

Av Helena - 28 september 2010 07:44



....Underbart väder det är idag med!......


Och jag är vaken halv 8  idag,så idag blir det att följa med älsklingen i Lastbilen igen<3 Ska bli mkt mysigt,idag åker vi Norrut:) Åh,ni fattar inte tro ja hur lycklig jag är med S?,Han får hela mig att pirra jag mår verkligen super när jag har honom i mitt liv.


Jag har inte mått så här bra på flera flera år ska ja berätta för er. Kan säga såhär, Jag har aldrig mått så här bra med en kille förut. Det är till och med roligt när mina föräldrar Kommenterar och säger att S är som Natt och dag mot för mina andra killar,dom gillar han supermkt som jag då!=)Och kan säga att de har int gillat endel av mina andra killar,men istället för att lyssna på sina föräldrar så blir man envis. (iaf jag). Men som mamma säger,detta är en svärmorsdröm!=) Och de är de verkligen!,han e verkligen den underbaraste killen som går i ett par skor.....


Åh jag vill bara skrika ut över hela världen att ja älskar honom så mkt! Han e verkligen underbarast!


Inatt så var de en jobbig natt,Saknade älsklingen och MINA UNDERBARA SESSOR!!! jag saknar mina barn så de gör ont...nu är de inte många dagar kvar tills jag får pussa på dom!!! PÅ LÖRDAG!!! 4 dagar kvar!!! Mammas bebisar kommer hem då oj så gla ja blir då!


PÅ fredag ska jag och älsklingen hitta på något mysigt som typ Bio och middag!=) längtar inte lite,och sen att man får sova med älsklingen gör ju inte livet mindre värt att leva<3


Ne nu ska ja snart göra mig klar för resan mot norr med älsklingen. Som går om 1-2 timmar!


Älskar min S och jag är så glad för att få vara din Älskling!


With Love//Hellah

 
 
Ingen bild

Åsa

28 september 2010 08:07

VAd härligt vet precis vad de är för känsla du pratar om =)

Lycka till o ta vara på varandra bra killar finns det få av . =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards