ღLillsnuttan´sღ

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

vaken med tuppen...

Av Helena - 26 september 2010 09:55



...var man i morse....


trots att jag gick och la mig 3 så vakna ja tidigt.

Gud så irriterande, jag ville ju sova iaf till nu. men inte då!

Fick sms av älsklingen nyss <3 åh vad ja saknar honom,han e verkligen beroendeframkallande den mannen!=) man mår så bra med honom.

jag hoppas verkligen på flera år och en mkt härlig framtid tillsammans med honom.

kanske blir de en promenad med älsklingen idag?=) hans son skulle till någon kompis och då kan vi ju passa på att ta en promenad och träffas!:)


Åh jag kan inte sluta tänka på honom. Att få känna så här för någon är så himla magiskt. jag har aldrig gjort det med någon av de som ja haft som "killar" innan.

det har inte klaffat så här bra någon gång.


Vädret är verkligen underbart idag,man blir verkligen glad när man kollar ut och de är världens härligaste höstväder!=) Idag fyller min svägerska år även!=). Vi ska fira henne till veckan!=) GRATTIS ÄLSKADE PAULA på din födelsedag!=)


Åh i morgon är de måndag och då ska ringa runt på lite samtal!<3 och sen så ska ja åka på Birsta!=) Köpa säng m.m ska bli så roligt ska ni veta. =) jag skulle vilja åka till Härnta även till den där inredningsbutiken och kolla på grejjer och köpa grejjer,men ha lovat älsklingen att ja ska hålla i pengar och inte bara spri ut dom. Men jag erkänner jag har jätte svårt för att spara,de är jätte jobbigt.

Jag längtar tills den dagen jag har ett nytt jobb och kan spendera pengar på de ja vill. som tex hemredningssaker... vet ni...jag önskade ja kunde köpa ett hus så jag fick inreda...ja har sådana kryp i fingrarna att ni anar inte. (vill även ha nytt bord till köket) men de får bli när jag har råd. fan de är inte billigt. och dom ja har e skitfula=/


Ligger och kollar på Ikeas hemsida,men hittar ingen sängstomme till en 120:is...*suckar*...ja vill ju inte bara att den ska stå på ben utan att den ska ha en stomme även.gud vad ja önskar man kunde knäppa med fingrarna så att man fick flytta någon gång. vill ju kunna ha älsklingen hos mig när han inte har några barn =) jag längtar så tills den 18.e oktober då vi båda är barnfri och kanske har man ett eget krypin då så man kan mysa på bägge ställena!?=)


Börjar bli less...att folk ska lägga sig i....Speciellt sådana som har varit i mitt liv tidigare som inte har något med mitt liv nu att göra! Jag har bara barn ihop med honom, inge annat och de blir inte bättre av att andra skriver el är dryga som de är!...


nu ska ja och älsklingen ut och gå!

With Love//Hellah

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 25 januari 2015 17:41

Nu har jag starta ny blogg. Å den är låst. Så den som vill läsa får ta kontakt med mig här. El Facebook. //Helena ...

Av Helena - 17 januari 2015 06:11

Försökt hittat en bra bloggportal där man kan låsa sin blogg el enskilda inlägg. Men ej funnit någon än. Någon som har något förslag på någon bra bloggsida? Just nu händer det sjukt mkt i vårat liv. Väldigt sorgliga saker. De som vet dom vet. Oc...

Av Helena - 2 januari 2015 08:44

Att låsa mina inlägg och sen skapa en ny blogg. Det finns personer som jag inte tycker ha något med vårat liv att göra. Skaffa dig ett liv istället för att hitta på egna sanningar å ljuger för allt å alla. En vacker dag kommer du att bita dig ...

Av Helena - 29 november 2014 08:21

Är fan ingen lek. Jag,gubben å alla barnen håller på att hosta upp lungorna. Mår så sjukt illa med all jävla slem som samlas i luftrören:-/ så fort man får en hostattack så börjar man kväljas. Vi e iaf flyttade nu ifrån lägenheten. Vi har endast...

Av Helena - 13 november 2014 08:17

Ja det blir det i vår familj å ganska snart

Ovido - Quiz & Flashcards